Mijn versie is : 11.31731526528-5008.
Graag in het noorden van het land liefst omgeving Assen , Emmen, Groningen of Winschoten. Woon zelf in Musselkanaal.

Zit er in je auto een USB 2.0 poort of een USB 3 poort. Ik zal verwachten dat het een gewone USB 2.0 poort is. Dan maakt een USB 3(.1) kabels niks uit. En daarnaast verwacht ik wel dat renault dit wel goed dichtgetimmerd heeft als die optie niet aan staat.barkie66 schreef: 10 jan 2022 12:04 Mijn vermoeden is nu, en dat kan nou nog niet testen, dat je met een correcte USB kabel (3.0 of 3.1) AA voor 100% aan de praat krijgt zonder dat je hoeft te hacken met een ELM327 kabel.
Ik kan nog geen correcte 3.0 of 3.1 USB kabel vinden helaas. Ik heb micro usb in mijn smartphone en geen usb c.
Het (micro-)USB-touwtje dat bij je telefoon zit past niet in de auto..?barkie66 schreef: 10 jan 2022 12:04 Ik kan nog geen correcte 3.0 of 3.1 USB kabel vinden helaas. Ik heb micro usb in mijn smartphone en geen usb c.
Op de Clio 4 zit er niks goed dichtgetimmerd; integendeel.Brandon92 schreef: 10 jan 2022 21:08 daarnaast verwacht ik wel dat renault dit wel goed dichtgetimmerd heeft als die optie niet aan staat.
Bedoelde meer van dat wanneer je de optie niet aangezet heeft het niet gaat werken. Dan maakt de verbinding met je telefoon niet echt uit
Dat er in de Clio 4 niets goed dicht getimmerd zit, of in ieder geval heel veel niet goed dichtgetimmerd zit, ben ik wel achter inmiddels. Ik probeer nou, en dan fysiek zichtbaar op mijn scherm, uit te vissen welke versie systeem ik heb. De V1 of de V2? Ik heb e.e.a. geprobeerd maar kan nergens iets zien over een versie helaas. Toetsencombinaties of iets dergelijks. Ik weet het nog niet. Voor de duidelijkheid. Ik heb het scherm zonder USB poort of enige andere poort boven, naast of onder het scherm. Mijn usb poort samen met een AUX poort zitten onderin voor de pook in het bakje.mox schreef: 11 jan 2022 01:40Het (micro-)USB-touwtje dat bij je telefoon zit past niet in de auto..?barkie66 schreef: 10 jan 2022 12:04 Ik kan nog geen correcte 3.0 of 3.1 USB kabel vinden helaas. Ik heb micro usb in mijn smartphone en geen usb c.Op de Clio 4 zit er niks goed dichtgetimmerd; integendeel.Brandon92 schreef: 10 jan 2022 21:08 daarnaast verwacht ik wel dat renault dit wel goed dichtgetimmerd heeft als die optie niet aan staat.