Beste cliorijders,
Onlangs heb ik via ebay.co.uk een medianav evolution 2 met carplay kunnen kopen. Gisteren ontvangen, hardstikke blij natuurlijk, maar toen ik em uitpakte bleek het touchscreen behoorlijk bekrast te zijn. Op de foto's op ebay was niks te zien dus dan krijg je met de verkoper zo'n welles/nietes verhaal, volgens hem zou het dan tijdens transport moeten zijn beschadigd, maar goed. Ik heb em toch geinstalleerd, meteen ge-update naat 1.0.13.3 en ik moet zeggen, het werkt perfect! Maar ik baal wel van die krasjes op het display, als de medianav aan staat valt het nauwelijks op , maar als ie uit staat ziet het er niet uit.
Ik heb zelfs geprobeerd om het touchscreen van de evolution 1 (die zat er in) om te zetten, maar dat werkt helaas niet. (niet compatible)
Nu komt mijn vraag: weet iemand of je zo'n touchscreen los kunt krijgen, of een manier op die eerste laag waar je fysiek op drukt, te vervangen is? De werking is super, dus ik wil em blijven gebruiken, maar die krasjes....
Gr
Touchscreen Medianav EVO2 beschadigd
- ForceMaple
- beginner
- Contacteer:
Touchscreen Medianav EVO2 beschadigd
Clio IV 1.5 Dci Phase II
Re: Touchscreen Medianav EVO2 beschadigd
Is het een capacitief scherm (vergelijkbaar met een telefoon) of een resistief scherm waarbij je daadwerkelijk de (bekraste) plasticfolie in moet drukken om contact te maken? Resistieve schermen zijn op zich los te koop in China, maar er is wel de nodige variatie qua aansluiting etc.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
- ForceMaple
- beginner
- Contacteer:
Ik denk een resistief scherm zoals jij het omschrijft. Het touchscherm voelt ook als plastick.
Clio IV 1.5 Dci Phase II
kun je niet met een polijstpasta de krasjes eruit poetsen?
http://tinuske3.werkaandemuur.nl
clio4 dci90 flamme rouge estate
clio4 dci90 flamme rouge estate
- ForceMaple
- beginner
- Contacteer:
Ja ik heb eerst met tandpasta wat geprobeerd maar de krasjes zijn te diep
Clio IV 1.5 Dci Phase II
heb wel een mn1 scherm we kunnen wel proberen of het werkt