Lekkage kofferruimte
Lekkage kofferruimte
Vanmorgen zag ik dat ik lekkage heb in de kofferruimte ter hoogte van 1 van de nokken die de hemel bekleding op z'n plaats houd. Heeft iemand een idee waar dat vandaan kan komen?
- dutchkliko
- forum starter
- Contacteer:
Re: Lekkage kofferruimte
Waarschijnlijk komt deze lekkage dan vanaf de dak antenne, de voet zit daar namelijk met een 22mm moer vast en word afgeseald door de bodem van de antenne.
Of de rubberen rand die om de koffer bak zit zal daarboven gescheurd zijn.
Of de rubberen rand die om de koffer bak zit zal daarboven gescheurd zijn.
Dank je voor de reactie zal er naar kijken en hopen dat ik het zelf op kan lossen
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
- ClioRichard
- beginner
- Contacteer:
Hi Koenie79,
Ik was benieuwd of je de lekkage nog hebt kunnen oplossen?
Sinds een paar weken heb ik ook lekkage in mijn kofferbak van Clio IV (2014).
Alles was al een beetje vochtig, maar ik dacht dat dat door het vochtige weer kwam. Helaas bleek later dat er een dikke plas water onder de bekleding lag.
Het interieur is verder droog, maar het lijkt via de zijkant (deur, achterlicht, etc.) naar binnen te lekken.
Ik hoor graag of je nog wat hebt kunnen vinden!
Ik was benieuwd of je de lekkage nog hebt kunnen oplossen?
Sinds een paar weken heb ik ook lekkage in mijn kofferbak van Clio IV (2014).
Alles was al een beetje vochtig, maar ik dacht dat dat door het vochtige weer kwam. Helaas bleek later dat er een dikke plas water onder de bekleding lag.
Het interieur is verder droog, maar het lijkt via de zijkant (deur, achterlicht, etc.) naar binnen te lekken.
Ik hoor graag of je nog wat hebt kunnen vinden!
Clio IV 1.5 dCi 90 Dynamique (2014)
Beetje late reactie..
De lekkage bij de Clio van mij kwam doordat er een rubber van 1 van de slangen waardoor electronica loopt niet goed zat.
De lekkage bij de Clio van mij kwam doordat er een rubber van 1 van de slangen waardoor electronica loopt niet goed zat.
- ClioRichard
- beginner
- Contacteer:
Bedankt voor je reactie!
Ik zal de rubbers even bij langs lopen. Na alles gedroogd te hebben toch weer vochtig. Lijkt toch van de achterkant onderin te komen.
Ik zal de rubbers even bij langs lopen. Na alles gedroogd te hebben toch weer vochtig. Lijkt toch van de achterkant onderin te komen.
Clio IV 1.5 dCi 90 Dynamique (2014)