Volledig digitaal scherm
-
- beginner
- Contacteer:
Volledig digitaal scherm
Komt er nu ook een volledig digitaal scherm in de clio net zoals in de captur
Laatst gewijzigd door chrissos1979 op 06 sep 2019 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- beginner
- Contacteer:
Re: mee verlichte achterlichten
Komen de mee brande achterlichten ook weer terug had begrepen dat deze alleen mee branden als de stand op stadlicht staat
Re: Volledig digitaal scherm
Ligt aan de versie die je koopt de life heeft geen radio en airco. D zen heeft wel airco en een scherm maar geen nav erop. En je kunt het ook in de brochurers terug vinden of ff langs de dealer.
Clio 0.9 zen wit 2018
-
- beginner
- Contacteer:
Op dit moment kun je die niet bestellen vandaar mijn vraag
-
- beginner
- Contacteer:
Misschien als de nieuwe captur komt hoop het eigenlik wel het dashboard wat er nu is een beetje half en lelijk
De nieuwe captur heeft net als de clio 5 de zelfde opties.
Clio 0.9 zen wit 2018
-
- beginner
- Contacteer:
Die heeft wel een volledig digitaal dahboard
-
- beginner
- Contacteer:
Achterlichten branden bij de clio v niet meer mee renault Nederland weet niet waarom beetje kansloos antwoord
- HenkRenting
- forum starter
- Contacteer:
Volledig digitaal dashboard (cockpit) wordt begin volgens jaar (of eind van dit jaar) leverbaar volgens de dealer.
(Net als de adaptive cruise control op de automaat met file start/stop functie)
Momenteel is er alleen een 7 inch versie cockpit te krijgen (ook al redelijk groot) met aan beide kanten 2 “normale” meters voor olie- cq brandstofpeil.
Op de grote schermen die hierop volgen kun je ook navigatie weergeven; dat lukt op de huidige niet.
Le5 wel; hier wordt steeds gedoeld op het scherm in de cockpit, dus recht voor je neus. Niet het scherm op je middenconsole; die staat hier los van.
(Net als de adaptive cruise control op de automaat met file start/stop functie)
Momenteel is er alleen een 7 inch versie cockpit te krijgen (ook al redelijk groot) met aan beide kanten 2 “normale” meters voor olie- cq brandstofpeil.
Op de grote schermen die hierop volgen kun je ook navigatie weergeven; dat lukt op de huidige niet.
Le5 wel; hier wordt steeds gedoeld op het scherm in de cockpit, dus recht voor je neus. Niet het scherm op je middenconsole; die staat hier los van.
Clio V 1.6 E-tech Full Hybrig Esprit Alpine (2024), Noir etoile, packs: City Premium, Premium sound Bose.
-
- beginner
- Contacteer:
Die 100pk is dat nog wat dan henk of kun je beter voor de 130 pk gaan. Ik blijf het zo kansloos vinden dat de achterlichten niet standaard mee branden bij de captur ook al.niet raar de clio vier fase 2 heeft dit wel
- HenkRenting
- forum starter
- Contacteer:
Ik moet zeggen dat ik em best een vlotte auto vind hoor! Zeker in de Sport-stand (MySense).
Daar moet je hem trouwens wel steeds opnieuw op zetten na het starten van de auto.
Daar moet je hem trouwens wel steeds opnieuw op zetten na het starten van de auto.
Clio V 1.6 E-tech Full Hybrig Esprit Alpine (2024), Noir etoile, packs: City Premium, Premium sound Bose.
Ik vond de 1 liter te weinig vermogen hebben om met 100 a 110km/h in te kunnen halen. Er gebeurde niks als ik het gaspedaal intrapte.
Nu zal dit probleem binnenkort opgelost zijn maar heb om die rede toch voor de 1.3 gekozen. Daarnaast wildr ik weer heel graag schakel flippers terug op mijn auto.
Nu zal dit probleem binnenkort opgelost zijn maar heb om die rede toch voor de 1.3 gekozen. Daarnaast wildr ik weer heel graag schakel flippers terug op mijn auto.
Clio IV 1,5 dCi 2014
Clio V RS line 1.3 GPF EDC 2019
- HenkRenting
- forum starter
- Contacteer:
Snap ik, Roy.
Al moet ik zeggen dat ik de ervaring van het weinig vermogen rond 100/100 km/h niet heb...
Al moet ik zeggen dat ik de ervaring van het weinig vermogen rond 100/100 km/h niet heb...
Een een Clio IV Ph2 Estate. De achterlichten branden niet mee met de DRLchrissos1979 schreef: 12 nov 2019 22:28 Die 100pk is dat nog wat dan henk of kun je beter voor de 130 pk gaan. Ik blijf het zo kansloos vinden dat de achterlichten niet standaard mee branden bij de captur ook al.niet raar de clio vier fase 2 heeft dit wel
Clio Estate IV ph2 0.9 TCe Limited Edition
Ik heb een Clio IV Ph2 en bij mij branden de achterlichten wel bij daglicht.
Heeft misschien met de uitvoering te maken?
Ik heb een Intens.
Heeft misschien met de uitvoering te maken?
Ik heb een Intens.
Clio 4 phase 2's met LED-verlichting ("LED Pure Vision") hebben DRL op de achterlichten, m.u.v. de Estate.
Onbegrijpelijk dat de Clio 5 geen DRL achter heeft, want LED is toch standaard op de 5? Zit er ook een lichtsensor op? Dat zou het gemis enigszins compenseren.
Onbegrijpelijk dat de Clio 5 geen DRL achter heeft, want LED is toch standaard op de 5? Zit er ook een lichtsensor op? Dat zou het gemis enigszins compenseren.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
Led is niet standaard op de 5. Alleen bij de duurdere uitvoeringen is het standaard.
Clio IV 1,5 dCi 2014
-
- beginner
- Contacteer:
beetje triest dat renault dit niet meeneemt op de.nieuwe clio en captur Peugeot heeft dit wel op hun nieuwe modellen
Renault is geen peugeot. Als jij in de slot springt wil niet zeggen dat ik er achter aan spring.
Clio IV 1,5 dCi 2014
In dit artikel https://www.nu.nl/binnenland/6012333/an ... chting.amp staat “ Pas sinds 2015 geldt dat ook de achterlichten van nieuwe auto's moeten branden als de dagrijverlichting actief is.”
De Clio V is toch een 2019 model?
De Clio V is toch een 2019 model?
Clio Estate IV ph2 0.9 TCe Limited Edition
-
- beginner
- Contacteer:
Wat een triest antwoord reageer dan nietRoy B schreef: 22 nov 2019 17:12 Renault is geen peugeot. Als jij in de slot springt wil niet zeggen dat ik er achter aan spring.
Zoals het nu in de prijslijst staat hebben Life en Zen een 4.2" instrumentenpaneelscherm. Intens, R.S.Line en Initiale Paris een 7" scherm.
-
- beginner
- Contacteer:
Nieuwe clio besteld digitale klokken scherm is nu ook te bestellen
Februari als het goed is wordt hij geleverd
Februari als het goed is wordt hij geleverd