Een hele tijd terug al een afspraak gemaakt omdat ze op zaterdagen behoorlijk vol zitten maar dit was voor mij geen probleem.
Dit contact vooraf liep zeer vriendelijk en vlot.
Voor mij was het een rit van een 2 uur vanuit het mooie Limburg, gekozen deze rit te ondernemen omdat ik goede verhalen las over UT.
Bij binnenkomst werd een bakkie koffie aangeboden en ging de monteur gelijk aan de slag, er is een vermogenstest op de bank voor en na gedaan.
Nadat hij de 1e vermogentest had gedaan is hij de software gaan aanpassen en heeft deze teruggeschreven na de ECU, hierna is weer een vermogenstest gedaan en mocht ik de auto gaan testen.
Ik las meerdere mensen zeggen dat de motor bevrijd lijkt na de chiptuning, ik begrijp nu precies wat deze mensen hiermee bedoelen.
Het is gelijk alsof je een hele andere auto terug krijgt, hij reageert vlot waar hij standaard toch vaak wel eens de gewoonte had om 'dood' te vallen.
Ik zou bijna denken dat het ooit de bedoeling was dat de motor zo origineel zou functioneren maar schijnbaar denkt Renault hier anders over.
Het vermogen is zeker wel ietsie meer en dit merk je ook wel maar dit is voor mij echt een bijzaak, het rijcomfort is zoveel toegenomen nu en daar deed ik het echt voor.
Tot nu toe zeer tevreden ermee en zeker een aanrader voor de mensen die het durven!