Media Nav software vraagjes

Plaats hier alles wat met MediaNav te maken heeft
Plaats reactie
Tinus23
beginner
Contacteer:

Media Nav software vraagjes

Bericht door Tinus23 »

Hallo, sinds 3 weken heb ik ook een Renauld Clio Estate uit 2015. Ik ben erg blij met de auto alleen het updaten van de kaarten vind ik erg duur. Ik heb wat rondgekeken voor andere opties. Zo zag ik de plus optie (onduidelijke Italiaanse site), de Mena.co en nog een Duitste site waar ik info op vond. Helaas is net als mijn Italiaans mijn Duits niet zo heel best en vind ik nergens echt goede/duidelijke informatie in het Nederlands of Engels.

De Mena optie is denk ik demakkelijkste om te instaleren maar de navigatie daarvan is grafisch niet heel mooi. Het liefst zou ik ergens TomTom of kaarten vandaan halen (die heb ik ondertussen) en dan met een USB stick real-time verkeersinfo erbij willen hebben.

Kan iemand me vertellen of dat uberhaubt mogelijk is en of ik ergens goed informatie kan vinden om dat te installeren.

Bedankt alvast!
:thanks:
jeroen33
über forummer
Contacteer:

Re: Media Nav software vraagjes

Bericht door jeroen33 »

Welke software staat er nu op je medianav? Mena.co is voor zover ik weer niet te gebruiken met "gratis" kaarten
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
Tinus23
beginner
Contacteer:

Bericht door Tinus23 »

Nu staat de standaard software erop, versie 4.1 geloof ik. (de meeste laatste volgens de Renauld toolbox)
jeroen33
über forummer
Contacteer:

Bericht door jeroen33 »

Zou opzoek gaan naar dBoot, de gekraakte versie van nngnavi.exe en nieuwe kaarten van Tomtom. Met een beetje zoeken wel te vinden.
Dan blijft verder alles origineel werken en er zo uitzien
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
harald66
beginner
Contacteer:

Bericht door harald66 »

Heb zelf deze ( http://lodgy-club.de/index.php?topic=2571.0 ) methode gedaan, werkt simpel en er verandert niets.
Tinus23
beginner
Contacteer:

Bericht door Tinus23 »

Wanneer ik op dBoot zoek kom ik via google op een ander topic wat ik nog niet gelezen had van dit forum. Daar had jij ook al geholpen Jeroen. Die ga ik als eerste eens proberen als ik voldoende tijd heb om ervoor te gaan zitten.

@harald66 : bedankt voor je optie. Ik had die idd ook al gezien maar vind de uitleg niet heel duidelijk. Maar misschien als de andere niet lukt dat ik er dan toch wat meer tijd voor moet nemen om het ontcijferen.
Plaats reactie

Terug naar “MediaNav”