Beste forum leden ik ben nieuw op deze forum,
Ik wil mij hierbij voorstellen aan Julie. Ik ben John 45 jaar woonachtig in Delft zuid-holland en werk als buschauffeur in de regio Westland.
Ik ben sinds twee weken een trotse eigenaar van een Captur 2017 ph2 zelf ingevoerd vanuit Frankrijk.
Ik ben sinds 2 dagen bezig met alle berichten te lezen vanaf post 1 van mox
Ik weet dat ik niet in het bezit ben van een Clio maar ik hoop dat ik wel welkom ben omdat er zoveel informatie hierop te vinden is.
Dan volgt nu mijn vraag ik heb alle posts gelezen en ik heb de e.l.m. besteld bij Wolf en hopelijk vrijdag binnen ivm Hemelvaart.
Ik heb de auto gekocht met schade en laten repareren Uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat de start stop functie niet werkt. Dealer is er niet uit gekomen om het werkend te krijgen helaas. Nu heb ik mij erbij neergelegd dat het helaas nooit meer zal werken. Alleen zit ik nu met een vervelende melding op het dashboard Ik weet het niet meer precies maar iets van **controleer start stop** of start stop niet beschikbaar. Ik ben het even vergeten maar mijn vrouw is nu weg met de auto Ik zal het later nog wel aanpassen. Mijn uiteindelijke vraag is het uitschakelen van het start stop systeem dat is nu dus al automatisch uitgeschakeld bij mij omdat ik het jammer genoeg niet aan de praat krijg. Maar ik wil van die vervelende melding van het dashboard af Weet iemand aub hoe ik die melding van het dashboard weg krijg dus het liefst helemaal weg geschreven.
@mox
Stop/start mode permanent disablen
[UCBIC/BFR] -> GEE -> GEE - Configuration -> E_B_STOPSTARTINHIBIT_CF = "true"
Ik weet dat Max Het heeft uitgeschakeld Maar hoe zit het met de melding kan ik die op de een of andere manier weg laten halen want ik irriteer me er mateloos aan.
Alvast bedankt voor jullie hulp.