Goedemiddag Mensen,
Sinds enkele weken in het bezit van een Renault Clio estate(dynamique)1.5DCI Bouwjaar 2014,
Nu ben ik bezig met het r link systeem maar ik kan diverse functies niet aanklikken zo kan ik ook niet naar de r link store.
er staat al een weer app maar deze kan ik ook niet aanklikken.
Wie kan me hier mee helpen zodat ik deze wel kan bedienen.
hoor graag van jullie!
groetjes bjorn
R Link
Re: R Link
Mijn Rlink was bij aflevering door de dealer al helemaal aangeslingerd, dus ik herken je problemen helaas niet. Heb je op nl.rlinkstore.com al een persoonlijke account aangemaakt? Wellicht wordt daarmee e.e.a. vrijgegeven. Het kan ook zijn dat voor bepaalde apps/diensten niet betaald is, waardoor sommige dingen dus (nog) niet werken. Heb je misschien een importauto? Bij het toevoegen van een auto aan de rlinkstore lees ik namelijk de opmerking:
Let op: als de auto die u wilt toevoegen in de virtuele garage van uw land eerder al aan een ander land is gekoppeld, kunnen bepaalde producten die eerder in het land van oorsprong zijn afgesloten, niet langer worden gebruikt.
Let op: als de auto die u wilt toevoegen in de virtuele garage van uw land eerder al aan een ander land is gekoppeld, kunnen bepaalde producten die eerder in het land van oorsprong zijn afgesloten, niet langer worden gebruikt.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
mox bedankt voor je antwoord!
Ik heb zelf al een account op de renault zelf, daarna een account aan gemaakt op de r link.
ik zie hier echter een paar dingen staan welke verlopen zijn, maar deze kan ik zelf niet verlengen of iets.
binnenkort moet ik weer naar de dealer heen en dan ga ik het daar ook even voor leggen.
maar het zou fijn zijn als alles werkte, zodat je het r link systeem goed kan benutten.
Ik heb zelf al een account op de renault zelf, daarna een account aan gemaakt op de r link.
ik zie hier echter een paar dingen staan welke verlopen zijn, maar deze kan ik zelf niet verlengen of iets.
binnenkort moet ik weer naar de dealer heen en dan ga ik het daar ook even voor leggen.
maar het zou fijn zijn als alles werkte, zodat je het r link systeem goed kan benutten.
Er is altijd een 3g-verbinding met Renault, via Vodafone.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus