Camera inbouwen in Clio IV estate
-
- forum member
- Contacteer:
Re: Camera inbouwen in Clio IV estate
De rasterlijn van de camera zelf kun je niet uitzetten helaas
En de rasterlijn van de medianav origineel kun je in beeld zelf ook uit en aan zetten
Hoef je niet voor in de config
En de rasterlijn van de medianav origineel kun je in beeld zelf ook uit en aan zetten
Hoef je niet voor in de config
Klopt. Vind het ook jammer dat ze al in de camera zitten. Zoals mijn camera staat heb ik er vrij weinig aan. De lijnen van Renault lijken en stuk nuttiger. Maar ik de praktijk gebruik ik die lijnen toch niet
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
-
- forum member
- Contacteer:
Vind de de lijnen van de camera zelf tever naar beneden
En van renault zelf iets recht
En van renault zelf iets recht
-
- beginner
- Contacteer:
Hallo,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb zoals jullie hier boven het gehele camera systeem ingebouwd maar loop nu vast op de software updates die benodigd zijn. Kan iemand mij aan deze links helpen waar ik de software updates kan downloaden en hoe ik dit moet installeren?
Michael
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb zoals jullie hier boven het gehele camera systeem ingebouwd maar loop nu vast op de software updates die benodigd zijn. Kan iemand mij aan deze links helpen waar ik de software updates kan downloaden en hoe ik dit moet installeren?
Michael
http://favremod.altervista.org/guida-mn ... ta-rapido/
Hier kun je alles wel vinden. Let op, alleen voor Medianav standaard, niet de Evolution
Hier kun je alles wel vinden. Let op, alleen voor Medianav standaard, niet de Evolution
-
- forum starter
- Contacteer:
Michaeldamian schreef: 12 feb 2019 22:37 Hallo,
Michael
Welke medianav/welk radio systeem heb je? Dit is erg belangrijk om de juiste modificatie toe te passen. Er zijn verschillende versies, die ieder een eigen handleiding hebben.
Als je een medianav 1 hebt, bouwjaar 2012/2013 model dan heeft jeroen hierboven al een juiste link gegeven om te volgen. Succes
-
- beginner
- Contacteer:
ik heb een clio met het bouwjaar uit 2012.
Als ik me medianav op software bekijk is deze op versie 4.0.6
Als ik het goed heb zal de bovenstaande link moeten werken toch!?
Als ik me medianav op software bekijk is deze op versie 4.0.6
Als ik het goed heb zal de bovenstaande link moeten werken toch!?
Klopt
-
- beginner
- Contacteer:
oke top!!!!
misschien nog een domme vraag maar moet ik de auto starten voor het installeren van de Dboot etc, of alleen de kaart invoeren???
misschien nog een domme vraag maar moet ik de auto starten voor het installeren van de Dboot etc, of alleen de kaart invoeren???
Zou altijd met draaiende motor doen. De Medianav gaat anders vrij snel uit en dat wil je niet tijdens de installatie.
-
- beginner
- Contacteer:
thanks!!!!!!!
-
- beginner
- Contacteer:
jeroen , eb de bekabeling al een tijdje zitten ....mijn systeem = 9.3.1.... werk met medianav evolution.. Heb geen mgelijkheid om de camera te aktiveren in dit sysyteem///Kan jij me verder mogelijk voorthelpen .. Desnoots e/v/t een x afspreken?/?/ hoor het wel
Ik heb helaas geen ervaring met de evolution.
-
- beginner
- Contacteer:
jeroen.....toch bedankt zover voor je reaktie....succes verder
Maakt het nu uit welke camera je van AliExpress besteld? Je hebt er ook die "meedraait" in de rijrichting. Je hebt "standaard" en bijvoorbeeld Sony camera's. Prijzen varieren dan zo'n beetje van zo'n 25 euro tot 50 euro...
Dat extra kabeltje, moet je die er bij kopen voor de zekerheid/het gemak om het vlot werkend te krijgen?
Laatste vraag....kan het ook gewoon in een standaard Clio (RS)?
Dat extra kabeltje, moet je die er bij kopen voor de zekerheid/het gemak om het vlot werkend te krijgen?
Laatste vraag....kan het ook gewoon in een standaard Clio (RS)?
-
- forum starter
- Contacteer:
Als je een Medianav hebt, dan is een NTSC camera, het enige wat functioneert! Een PAL camera doet het NIET. Dus dat is al een hele belangrijke. Voor de Medianav Evolution is de volgende handleiding: https://www.drive2.ru/b/482007481870974995/ (even vertalen met google chrome), bij de evolution is het makkelijker als bij de medianav1. Bij de medianav1 hoort weer een compleet andere methode, dit is ook te vinden via google als je zoekt op medianav rear camera activation. Dat extra kabeltje heb je nodig omdat je standaard geen video in kabel hebt, dit kabeltje zorgt ervoor dat je de camera uberhaupt kan aansluiten op je bestaande medianav. Of het kan ligt er aan, aan wat voor radiosysteem je hebt, uitvoering van de auto heeft er verder niets mee te doen.