Hoe bijzonder is de Clio TCE Dynamique S
Ik las, gebouwd van 2008 t/m 2009 klopt dat ?
De mijne is gebouwd in 2009.
De jongens van "wij kopen auto,s " boden mij een bedrag , dat ze zo wel even overmaakten.
Hij moest dan wel even door een van hun gekeurd worden.
De marktwaarde die ze noemden, daar valt hij uiteraard dik onder neem ik aan.
Geert
Renault Clio TCE Dynamique S
-
- forum starter
- Contacteer:
Re: Renault Clio TCE Dynamique S
Naar mijn weten is deze inderdaad even geleverd rond die periode. Maar het is volgens mij geen special edition of iets dergelijks waar de waarde hoger van zou liggen dan een normale Clio.
- Arjaan81
- forum starter
- Contacteer:
Google maar even op wij kopen auto's......
Verkoop je auto maar op marktplaats of aan een autobedrijf.
Verkoop je auto maar op marktplaats of aan een autobedrijf.
Had ik gedaan, google op wij kopen auto,s
Ik ga hem eerst weer apk keuren bij de garage waar hij al jaren in onderhoud is in feb:
Speciale edition ?, Leren bekleding, leren stuur, airco , getint glas turbo intercooler, injectie in cilinders, dus niet via carburator, 4 deurs elektrische spiegels en verwarmt,
en nog wat meer, oja, sport tellers (voor die tijd uitgevoerd in wit)
Lijkt mij toch wel speciaal, maar goed, nu 330.000 op de teller, en nog vreet "ie" kilometers.
De distributie riem 2 mnd vervangen, en nergens roest, staat dan ook in de garage onder mijn huis.
De laatste drie jaar 50.000 per jaar gereden door mijn zoon.
Nu weer terug bij zijn oude baas.
Voor heen een Ford streetka gehad, en werkelijk van alles aan board. 1.6 8 klepper injectie via lucht inlaat, geen turbo.
Daar boden ze me 1700 euro voor, op marktplaats verkocht voor het dubbele plus nog wat meer.
Werkelijk geen roest op de plaatsen die er bekend voor waren, zoals benzine tank inlaat,
Het valt mij op dat ze op hun formulieren niet verder gaan dan 200.000 km.
Dat is schrikken voor hun ;-)
Maar het moraal van het verhaal is, dat je deze gasten elke keer als je ergens op tikt in je e-mail treft (nu in spam)
Het ging me niet om het verkopen, maar in mijn hart ben ik een citrofiel.
Ach, het blijft Frans, en dat is ook goed.
Nu rijd de hele familie Renault resp: Clio diesel station , Megane GTline diesel en clio benzine.
Geert
Ik ga hem eerst weer apk keuren bij de garage waar hij al jaren in onderhoud is in feb:
Speciale edition ?, Leren bekleding, leren stuur, airco , getint glas turbo intercooler, injectie in cilinders, dus niet via carburator, 4 deurs elektrische spiegels en verwarmt,
en nog wat meer, oja, sport tellers (voor die tijd uitgevoerd in wit)
Lijkt mij toch wel speciaal, maar goed, nu 330.000 op de teller, en nog vreet "ie" kilometers.
De distributie riem 2 mnd vervangen, en nergens roest, staat dan ook in de garage onder mijn huis.
De laatste drie jaar 50.000 per jaar gereden door mijn zoon.
Nu weer terug bij zijn oude baas.
Voor heen een Ford streetka gehad, en werkelijk van alles aan board. 1.6 8 klepper injectie via lucht inlaat, geen turbo.
Daar boden ze me 1700 euro voor, op marktplaats verkocht voor het dubbele plus nog wat meer.
Werkelijk geen roest op de plaatsen die er bekend voor waren, zoals benzine tank inlaat,
Het valt mij op dat ze op hun formulieren niet verder gaan dan 200.000 km.
Dat is schrikken voor hun ;-)
Maar het moraal van het verhaal is, dat je deze gasten elke keer als je ergens op tikt in je e-mail treft (nu in spam)
Het ging me niet om het verkopen, maar in mijn hart ben ik een citrofiel.
Ach, het blijft Frans, en dat is ook goed.
Nu rijd de hele familie Renault resp: Clio diesel station , Megane GTline diesel en clio benzine.
Geert
- Contacteer:
Op de leren bekleding na misschien, is er helemaal niets speciaals aan je Clio.
Het is een gewone TCE met een lekker volle uitrusting.... maar speciaal ist allemaal niet hoor.. En met 330k op de teller zal de waarde ook niet heel erg groot zijn.
Maar idd, beter die lui van wijkopenauto's.nl mijden als de pest....
Het is een gewone TCE met een lekker volle uitrusting.... maar speciaal ist allemaal niet hoor.. En met 330k op de teller zal de waarde ook niet heel erg groot zijn.
Maar idd, beter die lui van wijkopenauto's.nl mijden als de pest....
Groet, Age
Ok Age, inmiddels al weer 350.000 op het klokje.
Gisteren de winterbandjes er onder gezet, zodoende kon ik mooi in de wiel kasten kijken, schitterend mooi, geen enkel roest
of andere troep , zo mooi.
Hij/zij word 12 feb: gekeurd, ik lees zelf de computer uit en die was goed.
Toch wilde ik de Clio wat meer toeren laten gaan maken , stationair wel te verstaan.
Zit nu iets bij 800 tpm, mijn garage vertelde dat Renault daar allemaal wel iets van hebben.
Ik blijf zo wie zo weg van "wij kopen auto,s " maar na de kenteken check van hun, gaven ze mij 4500 euro.
Kon gelijk in Zwolle mijn auto brengen, na veel via E-mail bla bla, van hun kant, moest hij daar gekeurd worden.
Nu je voelt hem wel hé ? ik had een Ford StreetKa 1.6 op marktplaats gezet, daar boden ze 1700 euro, ik heb hem particulier verkocht voor 3500 .
Zouden ze niet moeten zeggen van, NA keuring van ons stellen wij een bedrag samen.
Zij doen het precies andersom.
Kijken jullie wel eens naar wieller dealer , fonetisch geschreven ?
Nu, dan hoeft Ed Chaina weinig aan mijn geliefde Clio te doen.
Alleen de airco is naar de klo........vorige eigenaar heeft hem nooit aan gehad, eikel, nu een duur grapje.
Geert
Gisteren de winterbandjes er onder gezet, zodoende kon ik mooi in de wiel kasten kijken, schitterend mooi, geen enkel roest
of andere troep , zo mooi.
Hij/zij word 12 feb: gekeurd, ik lees zelf de computer uit en die was goed.
Toch wilde ik de Clio wat meer toeren laten gaan maken , stationair wel te verstaan.
Zit nu iets bij 800 tpm, mijn garage vertelde dat Renault daar allemaal wel iets van hebben.
Ik blijf zo wie zo weg van "wij kopen auto,s " maar na de kenteken check van hun, gaven ze mij 4500 euro.
Kon gelijk in Zwolle mijn auto brengen, na veel via E-mail bla bla, van hun kant, moest hij daar gekeurd worden.
Nu je voelt hem wel hé ? ik had een Ford StreetKa 1.6 op marktplaats gezet, daar boden ze 1700 euro, ik heb hem particulier verkocht voor 3500 .
Zouden ze niet moeten zeggen van, NA keuring van ons stellen wij een bedrag samen.
Zij doen het precies andersom.
Kijken jullie wel eens naar wieller dealer , fonetisch geschreven ?
Nu, dan hoeft Ed Chaina weinig aan mijn geliefde Clio te doen.
Alleen de airco is naar de klo........vorige eigenaar heeft hem nooit aan gehad, eikel, nu een duur grapje.
Geert
Ja, daar mag best wat van af, 400 km per dag ( maakt mijn zoon ) dat is al gauw 2000 in de week.
Zijn Clio station , daar is de startmotor van verbrandt , en de garage kan niet achter het euvel komen.
Een zo jonge wagen, daar hadden ze nog nooit van gehoord.
Ik trouwens ook niet.
De wagen is afgevoerd naar de garage, ik heb hem opgehaald, dat was alweer 800 km voor mij clio op de teller.
De rest had hij mijn auto nodig, de garage had het enorm druk, anders was er wel een leen auto.
Je begrijpt dat de kilometers er dan wel aardig op vliegen.
Nogmaals, ik wil mijn auto niet verkopen, het ging mij alleen om dat de jongens van bla bla bla bla, als een gier rondvliegen om jou auto gratis als het kan te bemachtigen .
Geert
PS, herkennen jullie deze problemen met de startmotor ?
Als ik het weet, dan meld ik het hier.
Geert
Zijn Clio station , daar is de startmotor van verbrandt , en de garage kan niet achter het euvel komen.
Een zo jonge wagen, daar hadden ze nog nooit van gehoord.
Ik trouwens ook niet.
De wagen is afgevoerd naar de garage, ik heb hem opgehaald, dat was alweer 800 km voor mij clio op de teller.
De rest had hij mijn auto nodig, de garage had het enorm druk, anders was er wel een leen auto.
Je begrijpt dat de kilometers er dan wel aardig op vliegen.
Nogmaals, ik wil mijn auto niet verkopen, het ging mij alleen om dat de jongens van bla bla bla bla, als een gier rondvliegen om jou auto gratis als het kan te bemachtigen .
Geert
PS, herkennen jullie deze problemen met de startmotor ?
Als ik het weet, dan meld ik het hier.
Geert