Beste,
Is er toevallig iemand die weet hoe je de kenteken verlicht + behuizing ervan eruit haalt?
Wil het eventueel vervangen door LEDs.
groet,
Vnc95
Kenteken verlichting
Re: Kenteken verlichting
Zit gewoon geklikt. Eerst kapje en daarna zie je wel hoe de rest vast zit
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
Is heel simpel. Met een kleine platte schroevendraaier wip je het glaasje er uit. En dan kan je de zwarte houder er zo uit klikken. Maar de hele behuizing hoef je niet te vervangen. Je kan heel makkelijk alleen de lampjes vervangen. Je moet t10 (w5w) lampjes hebben.
Wel voorzichtig zijn met het plastic glaasje. Die breekt namelijk nogal snel!
Wel voorzichtig zijn met het plastic glaasje. Die breekt namelijk nogal snel!
Vraagje hierover. Ik heb een Clio 4 RS Trophy ph2 (2e hands gekocht) en nu blijkt dat de verlichting van de kentekenplaat af en toe knippert.
Volgens de Renault dealer komt dat omdat de vorige eigenaar de lampjes heeft vervangen door LEDs die niet 100% geschikt zijn.
Heeft iemand een tip welke lampjes wel goed werken? Ik begrijp dat ik T10 5W5 lampjes moet hebben, maar er is zoveel keus
Liefst lampjes die een beetje wit licht hebben, zodat ze matchen met de LED Matrix koplampen.
Volgens de Renault dealer komt dat omdat de vorige eigenaar de lampjes heeft vervangen door LEDs die niet 100% geschikt zijn.
Heeft iemand een tip welke lampjes wel goed werken? Ik begrijp dat ik T10 5W5 lampjes moet hebben, maar er is zoveel keus
Liefst lampjes die een beetje wit licht hebben, zodat ze matchen met de LED Matrix koplampen.
Ik heb deze als stadslicht in 6000K. Deze hebben voor geen last van knipperen dus ik neem aan dat ze achter ook niet zouden knipperen.
Als kentekenverlichting heb ik op Amazon.de een keer een setje gekocht die de hele behuizing vervangt. Deze.
Als kentekenverlichting heb ik op Amazon.de een keer een setje gekocht die de hele behuizing vervangt. Deze.
Renault Clio TCe 90 ENERGY NIGHT & DAY 2014 (verkocht)
Peugeut Partner 1.5 HDI 130PK EAT8 (Ex Auto v/d zaak)
Peugeot 508SW PSE 2024
Peugeut Partner 1.5 HDI 130PK EAT8 (Ex Auto v/d zaak)
Peugeot 508SW PSE 2024
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2824 Weergaves
-
Laatste bericht door jor74
-