Hij heeft geen website, ik heb hem gevonden via Turkse forum.thebest07111 schreef: 01 aug 2018 10:31 Heb je een linkje waar je dit gaat bestellen zodat ik even kan kijken?
Er is wel een video van de montage:
Hij heeft geen website, ik heb hem gevonden via Turkse forum.thebest07111 schreef: 01 aug 2018 10:31 Heb je een linkje waar je dit gaat bestellen zodat ik even kan kijken?
proportions schreef: 01 aug 2018 10:27Er staat wel een handleiding bij, het is heel simpel.Jerdi schreef: 31 jul 2018 17:27 Ik heb wel interesse in de raam en spiegel module mits er duidelijk bij staat welke kabels ik gebruiken moet. En werkt het ook als de auto keyless op slot gaat?
Module werkt zowel via de key als keyless.
Er is ook een soort van "stuck prevention", als er iets tussen zit, dan stopt die met het sluiten van raam.
thebest07111 schreef: 01 aug 2018 14:02 heb je heel toevallig ook een filmpje van de spiegel module monteren die kan ik niet vinden op zijn kanaal?
Ik zal hem wel vertalen voor je.Jerdi schreef: 01 aug 2018 14:08 Handleiding gewoon in het Engels? Mijn Turks is helaas niet zo goed.
Inbouw is in de video hierboven te zien.
Heb je hem inmiddels al gemonteerd zitten ?proportions schreef: 10 aug 2018 14:55Inbouw is in de video hierboven te zien.
Ik ga zelf nog wel een handleiding in het Nederlands schrijven zodra de mijne binnen is.
Het is wel heel simpel:
- Je haalt deurpaneel los
- Je sluit de stekkers vanuit de deur aan op de module
- Overige stekkers van je module sluit je aan op je bediening in deurpaneel
- Je takt + draad van vergrendelen af
- Je takt + draad van ontgrendelen af
- Je takt + draad van raammotor af
Voor enkel de spiegelmodule is het nog makkelijker:
- Je haalt de bediening van je ramen er uit.
- Je haalt de stekker van je spiegelschakelaar er uit en stopt in die van module
- stekker van module steek je in je spiegelknop
- je steekt de rode kabel in de witte socket er naast
Voor de liefhebbers, heb ik er nog 1 te koop. Nog nooit gemonteerd geweest. Is te koop omdat ik mijn Clio heb ingeruild. Plug and play conform het filmpje wat hier voor al staat.