Hallo allen,
Ik ben sinds een week de trotse eigenaar van een Clio R.S. 2018. Tot mijn grote verbazing kwam deze met een Media Nav. Alles zit er op... Behalve R-Link.
Ik heb nu een Media Nav Evolution, en deze wil ik graag vervangen door een R-Link.
Ik heb een "sloop" Clio 4 tot mijn beschikking met R-link. Dus ik kan daar alles uithalen wat ik nodig heb.
Heeft iemand hier ervaring mee? Wat heb ik allemaal nodig?
Ik wil ook graag de R.S. monitor activeren, want het is toch een leuk trucje om aan iedereen te laten zien.
Alvast bedankt!
EDIT: Ik heb de Evolution met DAB en ECO-Drive monitor.
-Alwin
MediaNav Evolution vervangen voor R-Link
- AlwinLubbers
- beginner
- Contacteer:
MediaNav Evolution vervangen voor R-Link
Niet meer actief. <3
Re: MediaNav Evolution vervangen voor R-Link
Zal een hele operatie worden. De R Link zit ergens achter / boven het dashboardkastje heb ik begrepen. Als je die opzoekt en alle kabels die er naartoe lopen en naar het scherm gaan moet je een heel eind komen lijkt mij. Maar verwacht wel dat er heel veel kabels niet zomaar gaan passen
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
- AlwinLubbers
- beginner
- Contacteer:
Wat doet de R-Link anders dan mijn MediaNav Evolution? Ze hebben allebei bijvoorbeeld EcoDrive, dus de MediaNav weet al het een en ander van mijn auto.
Ik wil zo graag R-link omdat ik dan kaarten en services van TomTom heb, en nog een paar andere dingen zoals R-Link Marketplace.
Dank voor de reactie.
Ik wil zo graag R-link omdat ik dan kaarten en services van TomTom heb, en nog een paar andere dingen zoals R-Link Marketplace.
Dank voor de reactie.
Niet meer actief. <3
Dit is denk ik niet/moeilijk te doen. De "headunit" van Rlink zit inderdaad achter het dashboardkastje, alleen de kabels die daar in gaan zijn heel anders dan die in Medianav gaan. Je zal dus veel bekabeling aan moeten passen, waarbij het denk ik het makkelijkste is om gewoon de hele kabelboom te vervangen. Veel werk in ieder geval.