R-link/subwoofer
-
- beginner
- Contacteer:
R-link/subwoofer
hallo, ik heb een vraag betreft het aansluiten van een subwoofer op een R-link systeem.
ik heb sinds kort een clio intens met R-link systeem, nou wil ik graag weer een subwoofer in de auto maar heb geen idee hoe en of ik deze aan kan sluiten op het systeem.
Graag zou ik met jullie ervaring naar een oplossing willen zoeken.
MVG
Michael
ik heb sinds kort een clio intens met R-link systeem, nou wil ik graag weer een subwoofer in de auto maar heb geen idee hoe en of ik deze aan kan sluiten op het systeem.
Graag zou ik met jullie ervaring naar een oplossing willen zoeken.
MVG
Michael
Re: R-link/subwoofer
Er is best veel te vinden op het forum.
Sommigen adviseren een DSP er tussen te zetten van € 599,-, anderen zeggen dat een high-low converter ook voldoende is.
Dat laatste ga ik binnenkort proberen in mijn Clio met Medianav.
Sommigen adviseren een DSP er tussen te zetten van € 599,-, anderen zeggen dat een high-low converter ook voldoende is.
Dat laatste ga ik binnenkort proberen in mijn Clio met Medianav.
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
-
- beginner
- Contacteer:
Ik had ook al het een en ander gelezen. Maar was benieuwd of iemand er al ervaring mee heeft
Ik heb de Clio sinds deze week, maar rijd mijn 207 nog tot het eind van de maand zakelijk. Daar moet ik alles nog uitbouwen. Daarna moet het de Clio in.
Over een paar weken weet ik meer
Over een paar weken weet ik meer

- B.Kokkelmans
- forum member
- Contacteer:
Ik heb de bose uitvoering gekocht. Daar ligt de sub al achterin. Het is dus zeker mogelijk om het te koppelen aan de r-link. De vraag is alleen hoe...
Renault Clio TCe 120 Intens - Phase 2 Estate - blanc nacré
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
-
- beginner
- Contacteer:
Heeft iemand een idee welke kleur de speakerdraden heb en voor de speakers achter in de deuren staat namelijk niks op de draden zelf
-
- beginner
- Contacteer:
Weet iemand hoe de hoofdunot van het r-link systeem er uit ziet.
Ik heb dan de Medianav, dus misschien heb je hier niet heel veel aan. Vandaag eindelijk begonnen aan de inbouw van de subwoofer. Aftakking gemaakt van de achterste speakerdraden bij de Medianav. Deze naar de kofferbak gelegd via de dorpels omdat ik nog niet zeker weet waar ik de High low converter ga plaatsen. Daar even provesorisch alles aangesloten op de High low converter en de voeding. Super resultaat! Ook op hoog volume doordat de standaard speakers in de deuren minder lag hoeven te leveren. Laat je dus niet afschrikken door anderen die zeggen dat het niet kan met zo'n converter.
-
- beginner
- Contacteer:
Dankje wel voor je reactie. Ik heb toevallig vandaag zelf ook me subwoofer aangesloten. Bij de test klonk het al meteen anders in de auto.
Ook via zo'n converter op de speakerkabel?
-
- beginner
- Contacteer:
Ja ook via een converter
-
- beginner
- Contacteer:
Hi,
Ik heb gisteren mijn subwoofer aangesloten, maar mijn kabbel voor de remote radio kan ik nergens vinden.
Hoe heb je die aangesloten?
Alvast bedankt!
Ik heb gisteren mijn subwoofer aangesloten, maar mijn kabbel voor de remote radio kan ik nergens vinden.
Hoe heb je die aangesloten?
Alvast bedankt!
-
- beginner
- Contacteer:
Goedemorgen, ik heb me remote aangesloten op de auto aansteker. Dan gaat je versterker pas aan als je de auto start. Wel de (wel de gele draad pakken)