Medianav Plus 3.0base de-instaleren

Plaats hier alles wat met MediaNav te maken heeft
Plaats reactie
Taz
beginner
Contacteer:

Medianav Plus 3.0base de-instaleren

Bericht door Taz »

Een paar maanden geleden heb ik Medianav Plus 3.0base geïnstalleerd (na 2.0 en 2.2). Deze draaide prima, tot sinds kort. De navigatie gaf problemen doordat hij telkens alles opnieuw opbouwde tijdens het navigeren. Tot het moment dat het hele systeem vast liep en de navigatie niet meer herkend werd en buiten gebruik was. Nu is het zelfs zo erg, dat het systeem wel opstart, maar loopt vast en start opnieuw op. En dat keer na keer na keer...

Na het verwijderen van de usb-stick (met muziek) draaide het systeem wel normaal en kon ik ook de plus bereiken. Maar navigatie lag er echt uit. Met de backup heb ik Medianav Plus
gede-installeerd (loopt nu op 4.0.5.2 NavPlus). Echter loopt het systeem nu weer vast en start keer na keer na keer opnieuw op. Ik kan nergens meer in.

Heb de recovery 4.0.5 gedownload, maar het systeem komt niet eens aan de update toe. Hij blijft hangen op:
Afbeelding

Iemand enig idee hoe ik hem nu weer terugkrijg op 4.0.5 of 4.0.6? Op dit moment heb ik dus helemaal niets meer aan de Medianav :cry:
vnc95
forum starter
Contacteer:

Re: Medianav Plus 3.0base de-instaleren

Bericht door vnc95 »

Misschien kun je via de Medianav Toolbox de Medianav updaten naar 4.0.6?
Taz
beginner
Contacteer:

Bericht door Taz »

Dat gaat niet omdat het hele systeem vastloopt. Zodra ik op update druk, schiet hij vast een start opnieuw op. Ik heb gisteren ook de accu al losgekoppeld. Maar nu blijft hij vastlopen op de sleutel invoer. Ben bang dat het hele systeem naar de knoppen is door de installatie van plus.
vnc95
forum starter
Contacteer:

Bericht door vnc95 »

Taz schreef:Dat gaat niet omdat het hele systeem vastloopt. Zodra ik op update druk, schiet hij vast een start opnieuw op. Ik heb gisteren ook de accu al losgekoppeld. Maar nu blijft hij vastlopen op de sleutel invoer. Ben bang dat het hele systeem naar de knoppen is door de installatie van plus.
En als je eens probeert te updaten naar versie 4.1 van MediaNav Plus die ik heb geïnstalleerd?
Lopac
beginner
Contacteer:

Bericht door Lopac »

Is je medianav niet gewoon defect !!!
:sunny:
Taz
beginner
Contacteer:

Bericht door Taz »

Lopac schreef:Is je medianav niet gewoon defect !!!
Daar ben ik wel bang voor. Hij reageert helemaal nergens op. Het enige wat hij doet is opnieuw starten.

Ik heb nu de USB stick erin zitten. Zolang die erin zit start hij niet continue opnieuw. Maar zodra ik een sleutelcode opgeef, loopt hij weer vast.

Ik had de hoop om hem te resetten door de accu los te koppelen.

Zit denk ik niets anders op dan of langs de dealer te rijden (geen idee wat die anders kunnen doen) of een nieuwe aan te schaffen. Maar op de sloop kosten die ook al gauw €300 :cry:
vnc95
forum starter
Contacteer:

Bericht door vnc95 »

Taz schreef:
Lopac schreef:Is je medianav niet gewoon defect !!!
Daar ben ik wel bang voor. Hij reageert helemaal nergens op. Het enige wat hij doet is opnieuw starten.

Ik heb nu de USB stick erin zitten. Zolang die erin zit start hij niet continue opnieuw. Maar zodra ik een sleutelcode opgeef, loopt hij weer vast.

Ik had de hoop om hem te resetten door de accu los te koppelen.

Zit denk ik niets anders op dan of langs de dealer te rijden (geen idee wat die anders kunnen doen) of een nieuwe aan te schaffen. Maar op de sloop kosten die ook al gauw €300 :cry:
Voor 400 euro kan je er een android head unit inzetten zoals ik gedaan heb 10 minuten werk.
jeroen33
über forummer
Contacteer:

Bericht door jeroen33 »

vnc95 schreef:
Voor 400 euro kan je er een android head unit inzetten zoals ik gedaan heb 10 minuten werk.
Beetje off topic, maar zou je dat met ons willen delen in een apart topic misschien met wat foto's en ervaring met inbouwen en het gebruik? Denk dat er best interesse is hier. Als het echt wat is heb ik misschien ook wel interesse
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
jeroen33
über forummer
Contacteer:

Bericht door jeroen33 »

Raar dat hij op dat scherm blijft hangen. Wat voor software had je er nog meer op staan? 4.0.5.2. NavPlus staat er bij mij in ieder geval niet met alleen Medianav Plus geïnstalleerd
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
Taz
beginner
Contacteer:

Bericht door Taz »

Het was 4.0.6 wat er origineel op stond. Toen de plus 2.0 en daarna de 2.2 en 3.0 geïnstalleerd. Waar die 4.0.5.2 navplus precies vandaan komt weet ik niet. Die zal ergens met de 2.0 of 2.2 meegekomen zijn. De 3.0 had ik met de back-up verwijderd. En toen was het tekentje van de plus ook uit het systeem. Verder ben ik niet meer gekomen.

Ik zou ook wel wat meer info (prijs en besteladres) willen weten betreffende de Android radio. Misschien kan er op de verzendkosten bespaard worden als we er meerdere kopen?
vnc95
forum starter
Contacteer:

Bericht door vnc95 »

Taz schreef:Het was 4.0.6 wat er origineel op stond. Toen de plus 2.0 en daarna de 2.2 en 3.0 geïnstalleerd. Waar die 4.0.5.2 navplus precies vandaan komt weet ik niet. Die zal ergens met de 2.0 of 2.2 meegekomen zijn. De 3.0 had ik met de back-up verwijderd. En toen was het tekentje van de plus ook uit het systeem. Verder ben ik niet meer gekomen.

Ik zou ook wel wat meer info (prijs en besteladres) willen weten betreffende de Android radio. Misschien kan er op de verzendkosten bespaard worden als we er meerdere kopen?
Beste Tax,

Stuur je een privebericht.
Plaats reactie

Terug naar “MediaNav”