Beste forumleden,
ik ben nieuw op het forum en zal mij eerst kort voorstellen, na 12 jaren met veel plezier gereden te hebben in een clio 2 1.4 16v, had ik de kans om een clio 4 RS cup te kopen, wat ik dus ook gedaan heb. Heerlijke auto, echt een aanrader als je de kans hebt.
Alleen heb ik sinds enkele weken één erg irritant probleem en dat is: dat ik soms geen geluid heb bij het starten van de auto, alles doet het verder wel op de medianav. Ik heb het idee dat het vooral speelt bij een koude start, want als ik een eindje gereden heb en de auto opnieuw start doet het geluid het wel weer. Het probleem doet zich ook niet altijd voor. Valt mij ook op dat hij het soms goed doet als die op contact staat en als ik de auto dan start doet het geluid het weer niet. Tuurlijk ben ik bij de garage geweest en die geven aan dat de enige oplossing volgens hun is een nieuwe medianav, ik denk zelf dat het iets kleins is, maar ja niet erg technisch onderlegd. Als het geluid het doet, is het ook goed. Mogelijk iemand een idee of een goedkopere oplossing dan een nieuwe medianav?
Medianav soms geen geluid
- gelemonster
- beginner
- Contacteer:
Medianav soms geen geluid
Groningen
- RikRace
- forum member
- Contacteer:
Re: Medianav soms geen geluid
Welkom hier!
Clio IV RS zeker een aanrader, al zeg ik het zelf. Ik kan je niet helpen, want ikzelf heb R-Link in de RS.
Lijkt me wel irritant inderdaad. Terugzetten naar Fabrieksinstellingen wellicht? Accupool eraf?
Gr. Rik
Clio IV RS zeker een aanrader, al zeg ik het zelf. Ik kan je niet helpen, want ikzelf heb R-Link in de RS.
Lijkt me wel irritant inderdaad. Terugzetten naar Fabrieksinstellingen wellicht? Accupool eraf?
Gr. Rik
<>RenaultSport<>
- gelemonster
- beginner
- Contacteer:
Re: Medianav soms geen geluid
Beste forumleden,
probleem nu opgelost met een nieuwe accu:). Gelijk maar een iets grotere ingezet en hij start weer perfect en heb weer gewoon altijd geluid op mijn medianav:)
probleem nu opgelost met een nieuwe accu:). Gelijk maar een iets grotere ingezet en hij start weer perfect en heb weer gewoon altijd geluid op mijn medianav:)
Groningen