Beste allen,
Sinds kort werken onze afstandsbedieningen niet meer. Van beide sleutels branden de lampjes om het moment dat het knopje wordt ingedrukt. Ook de centrale deurvergrendeling werkt zoals het hoort (door middel van het knopje in de auto).
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit op kan lossen?
Dank alvast!
Blueclio
[OPGELOST] Afstandbeniening Clio phase 2 (2003) werkt niet
Re: Afstandbeniening Clio phase 2 (2003) werkt niet
Laat maar zitten! IS OPGELOST!
http://www.renaultforums.co.uk/17-elect ... oblem.html
Zekering eruit gehaald, omgedraaid en weer terug gezet.
http://www.renaultforums.co.uk/17-elect ... oblem.html
Zekering eruit gehaald, omgedraaid en weer terug gezet.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 10817 Weergaves
-
Laatste bericht door lwdracer
-
- 6 Reacties
- 8830 Weergaves
-
Laatste bericht door danielvgrootel
-
- 2 Reacties
- 15209 Weergaves
-
Laatste bericht door fokkehuis
-
- 0 Reacties
- 6828 Weergaves
-
Laatste bericht door ClioRichard
-
- 1 Reacties
- 5317 Weergaves
-
Laatste bericht door Brouwrr