melding kofferbak staat open
melding kofferbak staat open
Hallo. Ik rij een Renault Clio limited met een medianav Evolution met achter uit rij camera. Ik heb het volgende probleem telkens als ik mijn auto in zijn achter uit zet krijg ik de melding kofferbak staat open terwijl die echt dicht zit.de lampjes van geopende deuren branden niet in het display. Heeft een van jullie een oplossing voor de melding kofferbak staat open
-
- forum starter
- Contacteer:
Re: melding kofferbak staat open
Zou dat de reden zijn waarom deze limited is ? nu ff serieus als de camera er later ingekomen is zou deze de spanning van n verkeerd punt kunnen pakken , of beginnende draad probleem bij de beweegbare doorvoer van achterklep , daar zou ik eerst kijken
------------------------------------------------------------
2004 Dynamique Luxe 1.6 16V Rouge Cerise nv713
2004 Dynamique Luxe 1.6 16V Rouge Cerise nv713
Ik heb de zelfde Clio, ook met achteruitrijcamera met de zelfde melding. Was vandaag voor de tweede keer bij de dealer. De eerste keer hebben ze de software geüpdatet, dat hielp niet. Vandaag hebben ze de achterklep gesteld. Was iets scheef gemonteerd. Vanavond had ik weer dezelfde melding. Mijn camera is af fabriek gemonteerd. Niet achteraf. Als iemand de oplossing weet, hoor ik dat graag. Heb nog een probleem. Als ik op de display, bij instellingen, het geluidsniveau van bv. navigatie verander en schakel de auto uit en start hem dan weer, staat het geluidsniveau weer op fabrieks instellingen. De dealer zegt dat het niet te veranderen is?????? Waarom is die instelling dan? gr. Ben
Ook ik heb hetzelfde. Eerst keer de software geüpdatet. Tweede keer nieuw slot er ingezet. Maar nog steeds zonder succes. Volgende week weer een afspraak. Ben benieuwd wat het dit keer wordt.
Gr. Ronny
Gr. Ronny
Ben weer bij de garage geweest, en ze hebben nu contact gehad met Renault.
Deze melding was bij Renault bekend, in is een softwarematig probleem.
Medio november komt er een update, waarin het probleem opgelost wordt.
Krijg nog bericht wanneer ik weer lang kan komen.
Gr.
Ronny
Deze melding was bij Renault bekend, in is een softwarematig probleem.
Medio november komt er een update, waarin het probleem opgelost wordt.
Krijg nog bericht wanneer ik weer lang kan komen.
Gr.
Ronny
Prima. Nu bij mijn dealer vragen of dat probleem ook bij hun bekent is.
Gr. BenClio
Gr. BenClio
Heb nog een probleem. Als ik op de display, bij instellingen, het geluidsniveau van bv. navigatie verander en schakel de auto uit en start hem dan weer, staat het geluidsniveau weer op fabriek instellingen. De dealer zegt dat het niet te veranderen is?????? Waarom is die instelling dan?
gr. BenClio
gr. BenClio
Ik heb van Renault Nederland,1 december, een telefoontje gekregen dat het software-probleem bekent is, en ik krijg bericht wanneer er een oplossing is.
afwachten dus.
groet,
BenClio
afwachten dus.
groet,
BenClio
Ook ik heb dit probleem bij mijn nieuwe clio intense Gt line. De camera is in de fabriek ingebouwd. Volgens de dealer is er vanaf oktober nieuwe software, maar kennelijk is deze software nog niet beschikbaar. We wachten maar even af. Wanneer ik bericht heb ( moet er zelf achteraan) zal ik deze info posten op dit forum
-
- beginner
- Contacteer:
Hoi is die software update er al we zijn een maand verder nu
Hallo Clio vrienden. Ik heb ook die melding: Kofferbak staat open. Ik had contact genomen met Renault Nederland en ze wisten van dit probleem. Het is een software probleem en ze zullen mij bellen als er een oplossing was.
Nu hebben ze mij afgelopen maandag, 13 febr., gebeld en gezegd dat er nieuwe software is, zodat deze melding niet meer verschijnt. De dealers zijn op de hoogte gebracht, maar ze kunnen ook contact opnemen met Renault Nederland.
Vrijdag ben ik toch bij mijn dealer en dan maak ik meteen een afspraak. Hopelijk lukt het nu wel. Laat nog van me horen als alles weer oké is
Tot dan
Ben
Nu hebben ze mij afgelopen maandag, 13 febr., gebeld en gezegd dat er nieuwe software is, zodat deze melding niet meer verschijnt. De dealers zijn op de hoogte gebracht, maar ze kunnen ook contact opnemen met Renault Nederland.
Vrijdag ben ik toch bij mijn dealer en dan maak ik meteen een afspraak. Hopelijk lukt het nu wel. Laat nog van me horen als alles weer oké is
Tot dan
Ben
-
- beginner
- Contacteer:
Ben benieuwd of het dan weg is
Ik ben bij mijn dealer geweest en ze waren inderdaad op de hoogte en hebben mijn MediaNav geüpdatet.
Rij nu al een hele week ZONDER foutmelding dat de kofferbak openstaat.
Ik raad iedereen dus aan contact met de dealer op te nemen voor een afspraak om de software te updaten.
Ik hoop dat het een blijvende oplossing is en wens jullie succes.
Groeten,
BenClio
Rij nu al een hele week ZONDER foutmelding dat de kofferbak openstaat.
Ik raad iedereen dus aan contact met de dealer op te nemen voor een afspraak om de software te updaten.
Ik hoop dat het een blijvende oplossing is en wens jullie succes.
Groeten,
BenClio
-
- beginner
- Contacteer:
Denk dat dit alleen geld voor clio's zonder r-link