Net heb ik in mijn Clio 1 phase 1 andere luidsprekers dan origineel geplaatst. De eerste 3 gingen zoals het hoort, echter bij de 4e kwam er opeens geen geluid meer uit nadat ik de luidspreker had vast geschroefd.
Hij deed het nog perfect toen ik de stekkertjes tegen de luidspreker hield, na het solderen deed hij het ook perfect, echter na het plaatsen in de deur deed opeens niets het meer. Het display doet het wel gewoon zoals het hoort.
De zekering heb ik gecontroleerd, deze leek goed maar toch even vervangen. Echter hielp dit ook niet.
Iemand enig idee waar dit door zou kunnen komen?
De originele radio zit er overigens nog in.
Geen geluid uit luidsprekers
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: Geen geluid uit luidsprekers
De radio heeft 2 stekkeraansluitingen, 1 voor stroom en signalen en 1 voor de speakers.
mogelijk is deze losgekomen.
Anders kan ik zo bedenken met het plaatsen van de speakers er een kortsluiting heeft plaatsgevonden, in dat geval kan het zijn dat versterker os doorgebrand.
Loop anders weer alles door stap voor stap
mogelijk is deze losgekomen.
Anders kan ik zo bedenken met het plaatsen van de speakers er een kortsluiting heeft plaatsgevonden, in dat geval kan het zijn dat versterker os doorgebrand.
Loop anders weer alles door stap voor stap
Groeten, Vincent.
heb ik ook gehad tis kort maar krachtig radio is gewoon af wordt opgeven moment alleen maar erger
Het is opgelost, bedankt voor de reacties.
Bij de luidspreker linksvoor waren de stekkertjes in de verdrukking gekomen tegen het metaal van de deur en daardoor los gekomen. Deze heb ik weer opnieuw gesoldeerd en wat extra ruimte gemaakt in de deur, nu doet hij het weer.
Bij de luidspreker linksvoor waren de stekkertjes in de verdrukking gekomen tegen het metaal van de deur en daardoor los gekomen. Deze heb ik weer opnieuw gesoldeerd en wat extra ruimte gemaakt in de deur, nu doet hij het weer.
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
soldeer jij de draden aan de speaker? Deze zijn toch allemaal met stekker verbinding?
-
- forum starter
- Contacteer:
ook kan men door de juiste toetsen van de radio in te drukken en deze dan aanzetten de speakers testen. toets 2 en 4 meen ik, dan op aan knop drukken iedere speaker moet dan om de beurt piepen , behalve die waar de fout zit.
Groet
Groet
------------------------------------------------------------
2004 Dynamique Luxe 1.6 16V Rouge Cerise nv713
2004 Dynamique Luxe 1.6 16V Rouge Cerise nv713