Goedemorgen forumleden,
Ik heb een aantal weken geleden een renault clio - 1.2 mexx 1996 gekocht. Nu starte ik vanmorgen mijn auto en deed de radio het nog 1 seconden alvorens deze uitviel. Toen ik aan het checken was of er nog meer dingen het niet deden kwam ik erachter dat de blower ook niet meer werkte. De kachel zelf werkt nog wel want hij werd wel warm.
Ik moet er wel bij vertellen dat ik gisteren heel even de radio eruit heb gehaald om te kijken of de kabels ISO waren. Daarna heeft de radio het s'avonds nog gedaan.
Kan iemand mij hier alsjeblieft bij helpen? Ik ben zelf een leek qua auto's dus heb er niet zoveel verstand van.
groetjes
Blower en Radio werken niet meer
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: Blower en Radio werken niet meer
Waarschijnlijk een zekering geklapt.
Deze bevinden zich op 2 plaatsen. 1 onder het dashboard kastje en 1 onder de motorkap onder het voorraam aan de betuurders zijde.
Haal ook de radio er weer uit om te kijken of er een draad klem zit welke de zekering heeft kunnen klappen.
Deze bevinden zich op 2 plaatsen. 1 onder het dashboard kastje en 1 onder de motorkap onder het voorraam aan de betuurders zijde.
Haal ook de radio er weer uit om te kijken of er een draad klem zit welke de zekering heeft kunnen klappen.
Groeten, Vincent.