Subwoofer en/of versterker

Van tweeter tot Woofer
Plaats reactie
Clio3GT
beginner
Contacteer:

Subwoofer en/of versterker

Bericht door Clio3GT »

Beste allemaal,

Na mijn standaard speakers te hebben vervangen in mijn Renault Clio 3 phase 2 ben ik van plan een subwoofer en/of versterker aan te schaffen.
i.c.m. Model : TS-G1333i van Pioneer (front) /Model : TS-G133Ci Pioneer (rear) iemand advies welke subwoofer en/of versterker bij deze 2 speakers van Pioneer zouden passen?
Montage laat ik doen door een bedrijf.

Graag ontvang ik jullie een goed type van Pioneer. Ik heb er namelijk niet echt veel verstand van. Actieve subwoofer/passief 2/4 kanaal?

Gr, Rick
Renault Clio 3 phase 2 1.6 GT
Clio3GT
beginner
Contacteer:

Re: Subwoofer en/of versterker

Bericht door Clio3GT »

O, ik heb het 1 en ander gevonden. Ideaal, een subwoofer inclusief versterker. http://www.pioneer.eu/nl/products/25/13 ... rview.html
Tomasvs
Sponsor/aanbieder
Contacteer:

Bericht door Tomasvs »

Ligt er geheel aan wat je wil. Je kan het zo gek maken als je wil. Wil je goedkoop uit zijn dan ga je voor een actieve subwoofer met de speakers op de radio. Wil je een upgrade maken dan koop je een 4 kanaals versterker met de voorspeakers op kanaal 1 en 2 en een passieve subwoofer op 3 en 4. Wil je dan nog verder gaan dan zet je op de 4 kanaals versterker je voor en achter speakers en koop je een monoblock voor je subwoofer. En wil je het beste van het beste dan laat je dit voorgaande aansturen door een DSP systeem.
Clio3GT
beginner
Contacteer:

Bericht door Clio3GT »

Tomasvs schreef:Ligt er geheel aan wat je wil. Je kan het zo gek maken als je wil. Wil je goedkoop uit zijn dan ga je voor een actieve subwoofer met de speakers op de radio. Wil je een upgrade maken dan koop je een 4 kanaals versterker met de voorspeakers op kanaal 1 en 2 en een passieve subwoofer op 3 en 4. Wil je dan nog verder gaan dan zet je op de 4 kanaals versterker je voor en achter speakers en koop je een monoblock voor je subwoofer. En wil je het beste van het beste dan laat je dit voorgaande aansturen door een DSP systeem.
Bedankt voor je reactie, hier heb ik wat aan! En op de link die ik poste heb je tegenwoordig een subwoofer inclusief versterker. Is dit wat? En is het mogelijk op een Clio 3 phase 2 met standaard radio?

Graag je reactie.

Rick
Tomasvs
Sponsor/aanbieder
Contacteer:

Bericht door Tomasvs »

Is zeker wel wat, ik heb zelf ook een actieve subwoofer gehad, echter ging dit niet hard genoeg. Nu rij ik met een 4 kanaals versterker met op kanaal 1 en 2 de voorspeakers (Audio System HX130SQ) en op kanaal 3 en 4 de subwoofer (JL Audio 10W3V3). Dit alles heb ik op de originele radio aangesloten doormiddel van een Mosconi HLA-4 high low converter.
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”