probleem achter as clio gt grandtour
probleem achter as clio gt grandtour
hallo heb problemen met men achter as problemen niet echt want hij blijft recht rijde en daarom wil de garage er niets aan doen maar als ik men velgen plaats komt de velg rechts gelijk met de kas terwijl links een 2 cm uit steekt weet iemand hoe men dit kan oplossen mvg sam
Re: probleem achter as clio gt grandtour
Toch niet afgelopen winter tegen een stoeprand aan gegleden hoop ik?
Dan krijg je dit soort dingen, dan is de as krom en valt het onder schade.
Anders zou een garage de as waarschijnlijk moeten richten of vervangen wanneer dit bij leveren al zo was.
Anders zou een garage de as waarschijnlijk moeten richten of vervangen wanneer dit bij leveren al zo was.
nee niets geraakt maar dan zou hij moeten uitwijken denk ik ben van plan om gewoon is naar een andere vedeler te gaan en horen wat die te zeggen heeftArjan schreef:Toch niet afgelopen winter tegen een stoeprand aan gegleden hoop ik?
Dit is bij de Twingo 2 ook zo, en dit schijnt te horen..
Vraag me niet naar de reden
Vraag me niet naar de reden

Dit is inderdaad vanaf de fabriek al zo, eigenlijk bij alle type Renault vind je het terug.
Bij mijn Clio 2 had ik precies het zelfde, heb het toen opgelost door 1 spacer en opnieuw uitlijnen.
Bij mijn Clio 2 had ik precies het zelfde, heb het toen opgelost door 1 spacer en opnieuw uitlijnen.