In mijn type 3 1.6 initiale gaat het volume van de radio omhoog als de snelheid omhoog gaat. Op zich een prima systeem maar het is mij teveel. Ik zit constant het volume bij te regelen en dat is nu juist niet de bedoeling.
In mijn vorige clio (type 2) zat het ook. Ik heb dat toen bij kunnen regelen. De mate waarin het volume toeneemt met de snelheid is vast ook hier te regelen maar ik kan me niet herinneren hoe dat ging.
Weet iemand hoe je dat bijstelt?
Radio automatische volumeregeling
Re: Radio automatische volumeregeling
Staat in het boekje van de radio heel goed uitgelegd. Helaas heb ik geen Clio 3 radio boekje ter beschikking, maar iemand anders moet dit toch wel even voor je kunnen inscannen/uitleggen.
-
Alexander1
Heb ik! Ik ga zelf (opnieuw) zoeken en als ik het vind post ik de oplossing.
-
raymondvis1993
Bij mijn Clio 3 gaat dat door de knop waarmee je de Bass en Treble enzo kan instellen, ingedrukt te houden. Na het horen van een piep kom je in een ander menu, scroll door de opties heen tot je Speed ziet. Hier kan je het getal aanpassen waarmee het volume van de radio wordt versterkt afhankelijk van de snelheid.
-
Alexander1
Dank je wel Raymond, dat werkt inderdaad.
Dus: radio aan, houdt de knop met het muziekicoontje ingedrukt, ander menu opent, met de omhoog en omlaagknoppen scrollen tot je 'speed' ziet en bijstellen naar wens.
De mijne stond op 5, heb hem bijgesteld naar 1 en dat bevalt
Dus: radio aan, houdt de knop met het muziekicoontje ingedrukt, ander menu opent, met de omhoog en omlaagknoppen scrollen tot je 'speed' ziet en bijstellen naar wens.
De mijne stond op 5, heb hem bijgesteld naar 1 en dat bevalt
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3711 Weergaves
-
Laatste bericht door Seyfi078
-