Wie rijdt er een Clio IV met Rlink, TomTom life, waarvan de combinatie, Flitspaal signalering met zelf gekozen signaal, werkt ?
Bij mij werkt het niet. Renault weet niet waarom.
Als er iemand is mag ik dan zijn kenteken zodat Renault Nederland deze met de mijne ( configuratie ) kan vergelijken.
Misschien komt de juiste ,,link,, tussen flitspaal en gekozen geluid wel te voorschijn.
Alvast bedankt.
Willem Lesterhuis
Rlink en de flitspalen.
- mickjagger
- forum starter
- Contacteer:
Re: Rlink en de flitspalen.
Hoi, ik heb zelf de live-service en de coyote serie. Ik moet zeggen dat de coyote een aanrader is.
Tot nu toe krijg ik netjes op de meter nauwkeurig een waarschuwing voor zowel vaste als mobiele flitscontroles.
Tot nu toe krijg ik netjes op de meter nauwkeurig een waarschuwing voor zowel vaste als mobiele flitscontroles.
Re: Terugroep-Actie Clio IV (R-Link) Flitspalen
Wie heeft er een Clio-IV met Rlink waarbij je een geselecteerd geluid aan de flitspaal signalering kunt koppelen ?
Bij mij doet alleen de voormelding in seconden het, maar het geluid panel doet niks met de signalering.
Bij mij doet alleen de voormelding in seconden het, maar het geluid panel doet niks met de signalering.
Laatst gewijzigd door Vinnie op 19 sep 2014 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht verplaatst
Reden: Bericht verplaatst
-
- forum starter
- Contacteer:
Re: Rlink en de flitspalen.
Bij mij werkt het kiezen van een eigen geluidsignaal bij een bepaald type flitsmelding ook niet. Heb dit al vaker geprobeerd in te stellen maar het werkt niet.
Het aantal seconden heb ik wel kunnen aanpassen van 15 sec naar 60sec.
Het aantal seconden heb ik wel kunnen aanpassen van 15 sec naar 60sec.
Clio 4 Dynamique dci90,Noir Etoile GNE,Chrome,Elegance,Passion Noir,R-Link