Hey guys,
Heb mijn waterpomp vervangen maar zitten andere schoepjes op dan de oude,zit er verschil op?
Zal ff een foto proberen posten.
Nu ga ik cartepakking vervangen(lekt ietsiepietsie olie).
Is het beste om de riem ook te vervangen?
Heb ook een nieuwe distriebutieriem en 2 rolletjes erbij(timing belt kit)maar dat is andere koek,durf er niet aan te beginnen en je hebt ook speciale tools nodig.
Zou ik nog iets vervangen??
Motorblok komt van Jo(first motorsport)is geconverteerd van f7p naar f7r.thx
Hoe voeg ik een foto toe?
waterpomp vervangen
Re: waterpomp vervangen
Of er een verschil in de schoepen van de waterpomp zit en wat het gevolg is weet ik niet. Wanneer je de distributieriem er af haalt ALTIJD een nieuwe plaatsen.
Dit is de oude waterpomp...
- Entity_Razer
- forum member
- Contacteer:
dat is de "foute" voor een F7P of F7R.
Voor een F7P / F7R moet je een ander soort schoepen hebben op de pomp. Het huis is het zelfde, de impeller is anders. (meer flow op het andere model).
Als ik straks naar de garage ga zal ik kijken dat ik even een foto kan nemen van men oude waterpomp ... kan je het duidelijk op zien.
Dit soort model niet meer gebruiken echter ... veel minder flow als het andere model.
Voor een F7P / F7R moet je een ander soort schoepen hebben op de pomp. Het huis is het zelfde, de impeller is anders. (meer flow op het andere model).
Als ik straks naar de garage ga zal ik kijken dat ik even een foto kan nemen van men oude waterpomp ... kan je het duidelijk op zien.
Dit soort model niet meer gebruiken echter ... veel minder flow als het andere model.
Revvin' up your engine listen to her howlin' roar,
Metal under tension beggin' you to touch and go !
Metal under tension beggin' you to touch and go !
Heb deze nu,wel met metalen schoepjes...

Laatst gewijzigd door Arjan op 15 jun 2014 11:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd
Reden: Quote verwijderd
Deze is goed??Entity_Razer schreef:dat is de "foute" voor een F7P of F7R.