Momenteel kan de Clio IV niet af-fabriek met xenon uitgevoerd worden. Wat mij betreft een grote misser van Renault want nu gaat iedereen met after-market sets aan de slag. Maar kennelijk doet Renault dat zelf ook al want als je de commercial bekijkt dan zie je de rode RS ook met xenon rondrijden. Ik heb daaorm een mailtje naar Renault Nederland gestuurd met de vraag of er vanuit Renault zelf geen after-market xenon set aangeboden kan worden en die (voor wie dat wil) ook door de dealer ingebouwd kan worden.
Dit is wat ik als antwoord kreeg:
Er komt dus over enkele maanden een after market xenon-set beschikbaar als accessoire van Renault. Die zal ongetwijfeld prijziger zijn dan andere sets die op internet te vinden zijn maar je hebt in ieder geval geen gezeur met de garantie in het geval er iets mis mocht gaan met de verlichting omdat het dan van Renault zelf is.Hartelijk dank voor uw belangstelling en voor uw suggestie. Onze afdeling accessoires is hier reeds mee bezig en we hopen dat de Xenon set over enkele maanden wel als Renault accessoire leverbaar zal zijn.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en danken u voor uw interesse in Renault.
Met vriendelijke groet,
Niousha Mirjamali
Consultant Klant Relaties
Renault Nederland N.V.
Tel. : 0800-0303
http://www.renault.nl