Bij onze nieuwe Clio valt op dat de ruitenwissers een vreemde 'homepositie' zoeken. Bij normaal wissen val er niets op, maar bij interval of de laatste slag valt het volgende vreemde gedrag op: de ruitenwissers gaan helemaal naar beneden en komen dan met een rukje circa 1 Cm omhoog en blijven dan in rust.
Dit lijkt me abnormaal, of doen alle Clio's IV dit?
Homepositie van ruitenwissers voor
Homepositie van ruitenwissers voor
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
Re: Homepositie van ruitenwissers voor
Is bij mijn VW Golf Variant uit 2013 ook het geval, is volgens mij normaal.
Je zal ook opmerken als je hem op interval hebt staan en de ruitenwissers iets hoger staan en dan de interval uitzet dat de ruitenwissers weer naar beneden gaan.
Je zal ook opmerken als je hem op interval hebt staan en de ruitenwissers iets hoger staan en dan de interval uitzet dat de ruitenwissers weer naar beneden gaan.
Bedankt voor de reactie, maar een Clio IV is geen Golf VI....waar ik het verschijnsel overigens goed van ken. Heb zakelijk een Octavia 2 Combi gereden die heeft het ook. Bij VAG producten kiezen de ruitenwisser telkens een andere homepostie. je ziet dan de armen een heel klein stukje verspringen als je het contact uitschakelt.
Het gedrag van onze Clio is echt anders en komt wat merkwaardig over.
Het gedrag van onze Clio is echt anders en komt wat merkwaardig over.
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
-
Carla vE
- forum starter
- Contacteer:
Vanochtend erop gelet, maar bij mij "slaan ze niet door". Op interval stand stoppen ze gewoon op het laagste punt en ook bij uitschakelen komen zie niet nog weer een klein stukje omhoog. Ze blijven gewoon in de laagste positie stil staan.
Clio IV TCe ECO2 | Expression | Gris Cassiopee
04.12.2019: Clio V | Intens | Bleu Iron | Pack Easy Link Navigatie 9.3"
04.12.2019: Clio V | Intens | Bleu Iron | Pack Easy Link Navigatie 9.3"
Ok, gewoon even naar de dealer gaan en het probleem voorleggen 
Bedankt voor de reacties, afspraak dealer staat al. Maar nu sta ik wat sterker en laat me niet met een 'is normaal sprookje' afschepen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 5578 Weergaves
-
Laatste bericht door icebox666
-
- 1 Reacties