Clio 2 Start niet naar 1 jaar stilstaan.

Voor alles over motoren en aandrijving, van luchtfilter tot uitlaat
meks1980
forum starter
Contacteer:

Re: Clio 2 Start niet naar 1 jaar stilstaan.

Bericht door meks1980 »

lijkt toch dat ie geen benzine krijgt, hoor je als je de sleutel omdraait de benzinepomp wel?
alfasud1972
forum starter
Contacteer:

Bericht door alfasud1972 »

BDP sensor stuk?
dirkieto

Bericht door dirkieto »

De benzine ruik je onder de motorkap wel tijdens het starten derachter heb ik nog niet gestaan op het moment wordt morgen de auto verhuist ( we zitten in een verhuizing ) dus vandaar. en derna wil ik er weer naar kijken de bougie was wel beetje vochtig ma niet zo vochtig als ik eigenlijk zou willen. dus weet niet zeker of er wel genoeg benzine in de cilinder beland het ruikt na benzine iig. maar dankzij een probleem met mijn knie heb ik tijdelijk "vakantie" van mijn werk maar ik moet over 2 weken ook weer beginnen ben bijna klaar met mijn revalidatie en moet dan toch echt met de auto naar mijn werk :)
dirkieto

Bericht door dirkieto »

Goed, Ben verhuist auto op de aanhangwagen gezet naar nieuwe woning gereden ding in de garage gezet. Vorige week denk doe eens een poging een vriend zei dat er 2 resetknoppen zaten onder de motorkap een zwarte en een rode, voor wat het was weet ik niet meer maar heb de rode gevonden die ingedrukt proberen te starten hij sloeg aan. Nieuwe benzine er weer bij in gegooit. nieuwe bougies en bingo. Hij start en loopt.
Leon77

Bericht door Leon77 »

Fijn dat het opgelost is, die rode knop zal waarschijnlijk de reset knop van het brandstof systeem zijn geweest, dit is als veiligheid tijdens een aanrijding maar wordt zoals Henny ook aangaf ook geactiveerd wanneer de druk in het brandstof systeem niet goed is.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Clio 2 Motorisch (vraag & antwoord)”