Clio Sport RS E3 gekocht
Re: Clio Sport RS E3 gekocht
Ik lees net op de (Franse) Renault site dat de garantie geldt als er minstens elke 2 jaar een "roest inspectie" heeft plaatsgevonden. Het is wel wat lastig omdat ik nu in Frankrijk woon maar de auto nog niet is ingevoerd.. Maar goed, we dwalen af van het originele onderwerp. Als ik er wat mee ga doen dan open ik wel een ander topic!
Vanmorgen naar Zwolle geweest en de auto opgehaald.
Heurlijk! Weinig op aan te merken
De kick bij de 5k toeren is er nog en de speling is eruit.
Distr. rollers zijn ook vervangen en ook nieuwe remblokken voor.
Paar puntjes: hij trekt iets naar rechts, dus ik denk dat opnieuw uitlijnen nodig is.
Daarnaast hoor ik getikker van een van de achterwielen komen, alsof er een vlak deel op zit. Dit zou een lager kunnen zijn?
Verder ben ik helemaal blij!
Wat betreft de roest: de verkoper ze in dat er op plaatwerk 6 jaar garantie zit en op de lak 3 jaar. Mijn garantie is wat dat betreft verlopen.
Heurlijk! Weinig op aan te merken

De kick bij de 5k toeren is er nog en de speling is eruit.
Distr. rollers zijn ook vervangen en ook nieuwe remblokken voor.
Paar puntjes: hij trekt iets naar rechts, dus ik denk dat opnieuw uitlijnen nodig is.
Daarnaast hoor ik getikker van een van de achterwielen komen, alsof er een vlak deel op zit. Dit zou een lager kunnen zijn?
Verder ben ik helemaal blij!
Wat betreft de roest: de verkoper ze in dat er op plaatwerk 6 jaar garantie zit en op de lak 3 jaar. Mijn garantie is wat dat betreft verlopen.
"De plaatwerkgarantie is van toepassing gerekend vanaf de datum van aflevering gedurende 12 jaar, met uitzondering van Master en de Master Pro (6 jaar). De Renault plaatwerkgarantie dekt het plaatwerk van de carrosserie inclusief onderzijde, tegen doorroesten van binnenuit als gevolg van materiaal-, fabricage- of toepassingsfouten van de beschermingsproducten."
"De plaatwerkgarantie dekt het repareren of vervangen, door de Renault-dealer in overleg met de klant, van doorgeroeste plaatdelen. De subframe van de motor is eveneens gewaarborgd indien de duurtijd van de waarborg gelijk is aan 12 jaar. De toepassing van de Renault plaatwerkgarantie is afhankelijk van de controles van het koetswerk, bodemplaat en het motorsubframe. Deze controles moeten zijn uitgevoerd bij de kilometerstanden die in het onderhoudsboekje zijn aangegeven en ten minste éénmaal om de twee jaar. Deze controles zijn opgenomen in de periodieke onderhoudsbeurten bij de Renault-dealer."
"De plaatwerkgarantie dekt het repareren of vervangen, door de Renault-dealer in overleg met de klant, van doorgeroeste plaatdelen. De subframe van de motor is eveneens gewaarborgd indien de duurtijd van de waarborg gelijk is aan 12 jaar. De toepassing van de Renault plaatwerkgarantie is afhankelijk van de controles van het koetswerk, bodemplaat en het motorsubframe. Deze controles moeten zijn uitgevoerd bij de kilometerstanden die in het onderhoudsboekje zijn aangegeven en ten minste éénmaal om de twee jaar. Deze controles zijn opgenomen in de periodieke onderhoudsbeurten bij de Renault-dealer."
Fijn dat je RS bevalt! Plaats tzt even wat foto's!
Die verkoper moet zijn huiswerk wat beter doen...
Die verkoper moet zijn huiswerk wat beter doen...

- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
wat chris zegt
pics or it didn't happen!
gefeliciteerd trouwens
pics or it didn't happen!
gefeliciteerd trouwens
Dank.
Ik zal kijken of ik morgenvroeg tijd heb voor wat foto's
Ik zal kijken of ik morgenvroeg tijd heb voor wat foto's

- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
dat ziet er super uit super
:P

Welkom en mooie auto!
We hebben elkaar al gesproken via email.
Hou 'm heel!

We hebben elkaar al gesproken via email.
Hou 'm heel!