Renault Clio RS 2013 getest! Video + artikel / CLIO 4
- Nyana
- forum starter
- Contacteer:
Re: Renault Clio RS 2013 getest! Video en artikel
Sorry maar ik kan me totaal niet in het kritiek vinden. Ik heb 14 jaar handbakken gereden en ook in de Mégane RS gereden, maar ik mis een handbak in een Clio totaal niet. Het is juist een zaligheid, maar goed dat is ieder voor zich. Ook het kraken van het plastic en slechte afwerking kan ik me ook niet in vinden. Met 5700km op de teller heb ik nog geen krakend plastic gehoord of problemen met de afwerking ervaren. De enige dingen waar ik me aan stoor is dat de benzinemeter pas erg laat gaat lopen (na 80-100km pas de eerste beweging in de naald te vinden) en dat het aantal liter getankt bij de pomp regelmatig niet overeenkomt met wat de boordcomputer aangeeft aan verbruikte liters. Dit verschil is meestal maar gering, maar het klopt niet. Misschien een kwestie van beter afstellen, dat is iets wat ik met de wintercheck meeneemt.
Bovendien is de Clio 4 RS ook een totaal andere auto dan een Clio 3 RS en Mégane RS, zoals Goos ook al aangaf. Deze auto is geen pure circuitracer. Al hoewel hij zich er prima zal vermaken is het niet de insteek van Renault geweest om een raceauto te maken. Als dat je uitgangspunt bij de koop is geweest dan heb je je echt verkeken ja. Kijk eens naar wat Youtube filmpjes waarin Renault de nieuwe Clio RS uit de doeken doet en ook het idee er achter vertelt. Je kan met deze auto prima boodschappen doen, forenzen en rustig door de stad rijden (met dank aan de 3 standen schakelaar). Wil je racen zet je hem op Race (automaat pook in de manuele bediening en Renault Sport knop 3 seconden indrukken), wil je vlot wegtrekken en de blits uithangen is de Sport stand leuk en ben je met woon-werk verkeer bezig is de normale stand een uitkomst. Je hebt 3 zielen in 1 auto en alle 3 zijn ze uniek.
Bovendien is de Clio 4 RS ook een totaal andere auto dan een Clio 3 RS en Mégane RS, zoals Goos ook al aangaf. Deze auto is geen pure circuitracer. Al hoewel hij zich er prima zal vermaken is het niet de insteek van Renault geweest om een raceauto te maken. Als dat je uitgangspunt bij de koop is geweest dan heb je je echt verkeken ja. Kijk eens naar wat Youtube filmpjes waarin Renault de nieuwe Clio RS uit de doeken doet en ook het idee er achter vertelt. Je kan met deze auto prima boodschappen doen, forenzen en rustig door de stad rijden (met dank aan de 3 standen schakelaar). Wil je racen zet je hem op Race (automaat pook in de manuele bediening en Renault Sport knop 3 seconden indrukken), wil je vlot wegtrekken en de blits uithangen is de Sport stand leuk en ben je met woon-werk verkeer bezig is de normale stand een uitkomst. Je hebt 3 zielen in 1 auto en alle 3 zijn ze uniek.

Clio4 RS EDC200 - Jaune Sirius
Re: Renault Clio RS 2013 getest! Video + artikel / CLIO 4
Mede dankzij jullie is onze video van de Clio RS inmiddels 50.000x bekeken! Bedankt daarvoor! Op naar de 100.000!
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Geen dank is gewoon een super goede video ,snelheidsduivels die een beetje grillen als RS zich uitleeft .
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Dank! Het is ook echt een supervermakelijke auto! En in de Ardennen kun je je goed uitleven 

Dat lijkt me inderdaad ook, ik moet hem daar ook maar een keer gaan uitlaten

- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
dan direct luxemburg sigaretjes halen en tanken.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Als jij de brandstof betaaldLoveAtFirstDrive schreef:Mag ik dan mee..?

Kostte de vorige keer al genoeg helaas