R-link tip/tops/tools
R-link tip/tops/tools
Sinds afgelopen vrijdag in bezit van mijn Clio met R-link. Persoonlijk vind ik het een top systeem met veel mogelijkheden tot zover ik het nu kan zien.
Echter er zijn vast tip/tops/tools om meer uit het systeem te halen.
Dus ik wil jullie bij deze vragen om hier zaken neer te zetten om zo het maximale uit het systeem te halen.
Gr. Wim
Echter er zijn vast tip/tops/tools om meer uit het systeem te halen.
Dus ik wil jullie bij deze vragen om hier zaken neer te zetten om zo het maximale uit het systeem te halen.
Gr. Wim
- Nyana
- forum starter
- Contacteer:
Re: R-link tip/tops/tools
Voorlopig is er nog bizar weinig te verkrijgen in de Nederlandse store. Enige wat ik dan weer komisch vind is het aquarium voor R-Link.

Clio4 RS EDC200 - Jaune Sirius
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Bij mij zit er al een dode vis in moet dat water bij de dealer vervangen worden? 

renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Persoonlijk vind ik de favorieten voor tomtom / radio / telefoon / (email) wel fijn.
Meestal dat ik toch maar een paar favorieten per onderdeel heb en zo heb ik ze zeer snel voor handen.
Persoonlijk vind ik het zoeken in R-link nog een iet wat doolhof. Ik kom er wel, maar heb al vaak op het pijltje naar links gedrukt.
Moet wel zeggen dat ik pas 4 uurtjes er mee gespeeld heb en dan nog rijdend ook

Meestal dat ik toch maar een paar favorieten per onderdeel heb en zo heb ik ze zeer snel voor handen.
Persoonlijk vind ik het zoeken in R-link nog een iet wat doolhof. Ik kom er wel, maar heb al vaak op het pijltje naar links gedrukt.
Moet wel zeggen dat ik pas 4 uurtjes er mee gespeeld heb en dan nog rijdend ook

- Nyana
- forum starter
- Contacteer:
Lol, zou er zeker wel mee terug gaan naar de dealer. Water verontreiniging enzo.. :lol:klmklmklmklm schreef:Bij mij zit er al een dode vis in moet dat water bij de dealer vervangen worden?

- hybride
- forum starter
- Contacteer:
misschien dan ook even je waterfilter vervangen bij een volgende beurt 

Renault Clio IV Dynamique Cassiopeia 90 dCI met RLink
Topic verplaatst naar het juiste onderdeel op het forum.
Verder ga ik dit topic wel volgen, heb over 3,5 maand zelf ook R-link

- Nyana
- forum starter
- Contacteer:
Is jouw levering nog steeds zo uitgesteld?goos schreef:Topic verplaatst naar het juiste onderdeel op het forum.

Met sportmonitor zou in december komen. Zonder zou pas in oktober ofzo zijn en dan zul je zien dat dat ook uitloopt, vandaar dat ik er voor heb gekozen om die sportmonitor er op te laten zodat ik hem in januari op naam kan laten zetten. En dat terwijl ik hem al op 15-05-2013 had besteld