Velgen
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Re: Velgen
Mooi hoor super velgen voor de clio zouden ze dezelfde kleur hebben .
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Denk niet dat ze dezelfde kleur hebben.klmklmklmklm schreef:Mooi hoor super velgen voor de clio zouden ze dezelfde kleur hebben .
-
- forum starter
- Contacteer:
Wat voor wiel "sloten" zet je hier op (LM velgen) ?
De dealer heeft voor e75 een set van 4 wielsloten.
NoName wielsloten bij Velgenland voor slechts € 25,=
Is dat wat?
McGard geeft aan dat het M12 1,5x22 bout moet zijn.
Die boutlengte is niet te vinden. Is langer een probleem? Is korter een probleem (denk het wel ;-) ??
Grtn Ben...
De dealer heeft voor e75 een set van 4 wielsloten.
NoName wielsloten bij Velgenland voor slechts € 25,=
Is dat wat?
McGard geeft aan dat het M12 1,5x22 bout moet zijn.
Die boutlengte is niet te vinden. Is langer een probleem? Is korter een probleem (denk het wel ;-) ??
Grtn Ben...
Captur Dynamique TCe 120 EDC Gris Platine (mono-tone), Gris/Gris Tropique bekleding, Pack City, R-Link
Langer kan ook een probleem zijn. Kunnen ze ergens tegen aandraaien, dus dat is ook niet bevorderlijk!
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Ik heb de 17 inch drelanic velgen eronder af fabriek, kosten 495, en geen wegenbelasting betaald. Heb een estate dynamique. Zo stond hij ook in de showroom en heb gemeld dat ik hem alleen met die velgen wilde hebben, anders niet.
toppie!bjerry schreef:Ik heb de 17 inch drelanic velgen eronder af fabriek, kosten 495, en geen wegenbelasting betaald. Heb een estate dynamique. Zo stond hij ook in de showroom en heb gemeld dat ik hem alleen met die velgen wilde hebben, anders niet.