R-link discovery pack en internet

Plaats hier alles wat met R-Link te maken heeft
cliodriver4
forum starter
Contacteer:

Re: R-link discovery pack en internet

Bericht door cliodriver4 »

Thanks.

Heb een grote nieuwe update geinstalleerd. Met motor aan en start/stop uitgeschakeld (was het advies). De update is mislukt. Vreemde is dat daarna de update ook van de SD kaart is verdwenen, dus nu opnieuw in de laptop de 11.232 versie van R-link aan het downloaden. Hoop dat het nu wel goed gaat ;-).

edit ook 2e update naar 11.232 verloopt niet goed.
Eerste update gaf aan update mislukt. Tweede poging, voortgang indicator blijft hangen en vervolgens niets meer. Ben nu voor 3e keer de update aan het downloaden. :(

Zijn er eigenlijk ergens release notes? Wat zit er in een 11.232 versie bijvoorbeeld?
Clio 4 Dynamique dci90,Noir Etoile GNE,Chrome,Elegance,Passion Noir,R-Link
cliodriver4
forum starter
Contacteer:

derde en vierde poging ook mislukt. Ik stop ermee.

is er iemand die de r-link (verplicht) update versie 11.232 al met succes geinstalleerd heeft? .. elke keer als ik het in de auto probeer loopt het proces vast. Daarna is de update ook van de kaart verdwenen en moet ik het volgens de r-link store opnieuw downloaden en installeren op de SD kaart.
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Bericht door klmklmklmklm »

Dit had ik dus ook ik ben toen eerst naar mijn apps gegaan en heb al de vinkjes die ik er kon verwijderen verwijderd en gesynchroniseerd.Dan kaartje terug in de pc gestoken en toen zag ik weer die update die ik dan ook geinstalleerd heb op het sdkaartje.Naar de auto gegaan en de update mislukte weer.Maar toen ik dan het sdkaartje in de pc stak kreeg ik geen melding meer dat er een update was van rlink ik heb toen weer in mijn apps beheren gewoon weer alles aangevinkt en opnieuw gesynchroniseeerd.Alles werkt nu en zie geen update meer in de rlinkstore.Waar ik de versie van de rlink zie weet ik ook niet.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
cliodriver4
forum starter
Contacteer:

thanks. ik zal het ook eens proberen.

Mijn live services werken nog steeds niet. In de R-link store staat "Activering tijdens de behandeling". Weet iemand wat deze status inhoud?
cliodriver4
forum starter
Contacteer:

klmklmklm thanks voor je tip. De applicaties staan er nu op.
Ik merkte wel een wezenlijk verschil. Bij de eerste updates kreeg ik echt een progress bar in beeld, verder zag ik ook niets. Als ik nu update krijg ik een systeemmelding en daar staat in % en de voortgang, ondertussen kan ik wel wat anders doen.

Maar coyote werkt nu ook.

Nu live services nog. "Activering tijdens behandeling". Ik heb geen idee waar dat voor staat.
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Nu live services nog. "Activering tijdens behandeling". Ik heb geen idee waar dat voor staat.

Ik zou toch naar de dealer gaan die moet dit via een speciaal program op zijn pc kunnen en moeten activeren je heb dit de eerste 6maanden gratis
Afbeelding
corner
beginner
Contacteer:

Bericht door corner »

Volgende week door duitsland toeren dus wil ik graag de europa kaart aanschaffen, zie ik deze niet meer in de R-link shop... Moet deze nu via de dealer aangeschaft worden?
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

ik denk van wel omdat het sd kaartje veel te klein is zo te lezen hier op het forum.
Afbeelding
cliodriver4
forum starter
Contacteer:

nu werkt alles :-). ...
nog een vraag over r-link.

als ik mijn auto start, begint deze elke keer met een muziek plaat van het eerste album. Ik heb de indruk geheel willekeurig. Het systeem gaat niet verder waar het gebleven was. Hebben jullie dit ook?
G.Scholtens

Bericht door G.Scholtens »

Dus na 1 jaar r-link te hebben gebruikt, moet je het jaar erop betalen mits je er gebruikt van wilt blijven maken? Puur voor o.a. het sound effect,weer en mail.? Traffice info van tom tom kan ik begrijpen.

Dan heb je toch al geen r-link meer?
corner
beginner
Contacteer:

Bericht door corner »

G.Scholtens schreef:Dus na 1 jaar r-link te hebben gebruikt, moet je het jaar erop betalen mits je er gebruikt van wilt blijven maken? Puur voor o.a. het sound effect,weer en mail.? Traffice info van tom tom kan ik begrijpen.

Dan heb je toch al geen r-link meer?
total agree ;-)
Plaats reactie

Terug naar “R-Link”