Nieuwe achterlichten clio

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
mikkedw

Nieuwe achterlichten clio

Bericht door mikkedw »

Hallo iedereen

Ik heb vandaag nieuwe achterlichten geplaatst op de wagen, maar mijn lampjes wanneer ik de wagen in achteruit zet werken niet :-s
Lampjes zijn goed heb ik al getest en de aansluiting is ook goed, wat kan het nog zijn?

Hier het resultaat http://sdrv.ms/SF2hMs" onclick="window.open(this.href);return false;

Alvast bedankt!
mikkedw

Re: Nieuwe achterlichten clio

Bericht door mikkedw »

Blijkbaar zou mijn upc (in het frans) defect zijn, dit is blijkbaar het belangrijkste elektrische onderdeel van de wagen :-s

Kan dit afkomstig zijn van mijn nieuwe lampen??? Alles heeft eerst een tijd goed gewerkt en nu ineens niet meer :-s

En zo ja, wat nu want dit zou tot €500 makkelijk kunnen oplopen volgens de dealer :-s
Frank [Factory]
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Frank [Factory] »

Zou eerst de originele units nog maar eens proberen, voor je grote uitgaves gaat doen bij de dealer...
mikkedw

Bericht door mikkedw »

De dealer gaat dit eerst eens proberen, maar hij zegt dat hij geen contact krijgt aan de knop die contact geeft als je hem in z'n achteruit zet :-s
Hij gaat ook proberen dit onder garantie te verkrijgen in het slechtste geval maar ik vrees ervoor :-s
Morgen eens proberen de oude units opnieuw te plaatsen en volgende week moet hij terug naar de dealer :-(
De problemen blijven maar opduiken met deze wagen :-s (al is het deze keer misschien mijn schuld het blijft maar duren de problemen)
Clio3Driver

Bericht door Clio3Driver »

Heb net een kwartiertje geleden dezelfde lampen erop gezet als jij hebt. Staat zeer mooi.
had dit probleem namelijk ook. is gewoon het kabeltje wat niet genoeg geeft bij de nieuwe lampen.
probeer je oude lampen maar es dan doet ie het wel.
dus heb ik de lamp wanneer aangesloten een paar keer rondgedraaid alvorens ik hem erin gezet had. dit zorgt ervoor dat het kabeltje van achteruitrijlicht en de rest ook van kabeltjes, beter aansluit op die kop. en toen werkte alles.
Vind het niet echt een goeie oplossing Maar het werkt blijkbaar wel.

Nu nog kijken of het zo blijft..
Plaats reactie

Terug naar “Clio 3 Elektronica (vraag & antwoord)”