hoy...
ik heb een clio 2 1.6 16v uit 2001 nu is mijn probleem
als ik hem start en rij weg na een minuut of twee hoor ik links achter het dashbord
een klik en dan valt mijn verlichting,richtingaanwijzers,
ruitenwissers,electriceramen uit.
kan iemand mij daarmee helpen of heeft iemand hetzelfde ooit gehad
hoor het graag
groeten wilbert
geen knipperlichten,richtingaanwijzers,electriceramen,enmeer
Re: geen knipperlichten,richtingaanwijzers,electriceramen,en
Hoi Wilbert, welkom!
Clio uit 2001 heeft normaal gesproken nog geen UCH-module al lijkt het er bij jou wel in te zitten als ik dat zo lees. Die zou dan veroorzaker kunnen zijn.
Ik ga er tenminste van uit dat bij een volgende rit eerst alles wel weer werkt en het dus geen los relais kan zijn.
Hoewel niet voor de hand liggend: Zekering al een keer vervangen. Een zekering kan goed lijken maar toch defect zijn.
Je kan de UCH (als die er in zit is het een zwart platte kunststof kastje van ca 3 x 10 x 15 cm onder je zekeringkast) proberen te resetten door de stekkers er een half uur uit te halen.
Clio uit 2001 heeft normaal gesproken nog geen UCH-module al lijkt het er bij jou wel in te zitten als ik dat zo lees. Die zou dan veroorzaker kunnen zijn.
Ik ga er tenminste van uit dat bij een volgende rit eerst alles wel weer werkt en het dus geen los relais kan zijn.
Hoewel niet voor de hand liggend: Zekering al een keer vervangen. Een zekering kan goed lijken maar toch defect zijn.
Je kan de UCH (als die er in zit is het een zwart platte kunststof kastje van ca 3 x 10 x 15 cm onder je zekeringkast) proberen te resetten door de stekkers er een half uur uit te halen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3122 Weergaves
-
Laatste bericht door jor74
-
- 1 Reacties