Nu vraag ik me af of dit ook mogelijk is met mijn achterlichten, pinker (vlaams voor richtingsaanwijzer

Nu wil ik niet de behuizing vervangen van mijn achterlichten. Dus gewoon eenvoudig de lampjes verwisselen.
Geeft dit ook een leuk effect of niet?
Ik weet dat ik bij de richtingsaanwijzer LED licht moet nemen met een weerstand.
Ik weet ook welke lampen ik nodig heb en ze bestaan in LED.
En is dit eenvoudig te vervangen? Heb in het boekje gezien dat er maar 3 schroeven los te draaien zijn in de koffer.
Nu wil ik ook mijn luidsprekers veranderen. Nu steken hier nog de standaard-versie in. Is niet slecht vind ik persoonlijk, maar kan beter.
Nu vraag ik me af welke luidsprekers er prijs kwaliteit goed zijn.
Ik wil geen subwoofer of iets anders. Gewoon de 4 luidsprekers en de twee tweeters vervangen.
De reden waarom ik dit niet wil: ben niet zo'n showman en wil gewoon een leuke clio'tje

Ook heb ik me suf zitten zoeken hoe ik de achterste luidspreker vervang. Daarvoor moet je heel de binnenbekleding van de deur los schroeven

Er is hier wel een Howto, maar de afbeelding zijn niet meer beschikbaar en die zou ik wel graag hebben voor ik eraan begin.
Ik ben een student dus, ik wil mijn auto niet te veel beschadigen en ben niet zo'ne geweldige harry.
Vanvoor zijn ze eenvoudig te vervangen gewoon de grill los prutsen.
Ik heb een zwarte Clio 3 phase 2, 1.2 16v.
20th edition met GPS, automatische airco, LED dagrijlichten (door renault dealer gedaan), ESP,...
Indien iemand wilt zien hoe de LED nummerplaatverlichting eruit ziet mag het zeggen. Dan post ik er een foto van.
Alvast bedankt!