iemand ervaring met deze machine
-
- über forummer
- Contacteer:
iemand ervaring met deze machine
Hallo poets fanaten
ik sta bijna elke week m'n auto te wassen maar ik vind mijn lak nog steeds te dof wil hem gaan polijsten iemand een idee of deze machine wat is
http://www.kijkshop.nl/product/20640/50 ... -fcp-180k/" onclick="window.open(this.href);return false;
ga voor het eerst polijsten maar heb een oude motor kap waar ik de eerste keer op kan oefenen.
wilde Meguiar's SwirlX kopen om te polijsten iemand een idee of dit ook goed spul is ?
ik sta bijna elke week m'n auto te wassen maar ik vind mijn lak nog steeds te dof wil hem gaan polijsten iemand een idee of deze machine wat is
http://www.kijkshop.nl/product/20640/50 ... -fcp-180k/" onclick="window.open(this.href);return false;
ga voor het eerst polijsten maar heb een oude motor kap waar ik de eerste keer op kan oefenen.
wilde Meguiar's SwirlX kopen om te polijsten iemand een idee of dit ook goed spul is ?
-
- forum member
- Contacteer:
Re: iemand ervaring met deze machine
ik zou als ik jou was voor een machine uit de dap-serie gaan kijken. Als beginneling is de dap-500 erg aan te raden. Op carclean.nl heb je een starterspakket, een dap500, polijstpads en polijstmiddel van het merk raffini dacht ik. Dat kost 150 euro maar dan ben je ook in 1 keer klaar. Een goede kleiset als voorbereiding en een mooie wax om het af te toppen en je buren zullen denken dat je een nieuwe auto heb gekocht. Lees de show-offs op carclean.nl maar eens door.
Over deze machine kan ik je niks vertellen, omdat ik mij aan het interesseren ben voor een machine uit de dap-serie, waarschijnlijk de 500.
succes!
toevoeging: als je daar leest kan je heel veel tips meenemen als je zelf begint, en er zijn ook mensen die je willen helpen om de auto in zijn geheel te doen of om het je te leren. Ik raad het aan, want het zou zonde zijn als je in je enthousiasme aan de gang gaat en dadelijk door de lak heen gaat met alle eventuele gevolgen van dien.
Over deze machine kan ik je niks vertellen, omdat ik mij aan het interesseren ben voor een machine uit de dap-serie, waarschijnlijk de 500.
succes!

toevoeging: als je daar leest kan je heel veel tips meenemen als je zelf begint, en er zijn ook mensen die je willen helpen om de auto in zijn geheel te doen of om het je te leren. Ik raad het aan, want het zou zonde zijn als je in je enthousiasme aan de gang gaat en dadelijk door de lak heen gaat met alle eventuele gevolgen van dien.
Ga inderdaad voor een DAP500 of DAP900, dit is een excentrische machine, waardoor je echt een malloot moet zijn om je lak ter verpesten. En als je het maar 1 keer gaat gebruiken, laat het dan doen 

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
-
- über forummer
- Contacteer:
Bedankt voor alle tips jullie maken het met wel moeilijk
de DAP serie heeft 500 Watt vormogen en de Ferm 1400 Watt ook is de Ferm te regelen in snelheid hij weegt 3,4 kilo das niet veel werk vaak met een sloophamerboormachine van makita dat ding weegt 17 kilo om een ideetje te geven

de DAP serie heeft 500 Watt vormogen en de Ferm 1400 Watt ook is de Ferm te regelen in snelheid hij weegt 3,4 kilo das niet veel werk vaak met een sloophamerboormachine van makita dat ding weegt 17 kilo om een ideetje te geven

Yep, en als het niet nodig is moet je niet meteen met die wolle hoezen gaan polijsten. Beter pak je gewoon Pads van schuim 

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
Volkswagen Polo 2010
-
- über forummer
- Contacteer:
ik ben eruit het word de DAP500 die ferm is het net niet kan beter even wachten en de DAP500 kopen dan eerst die ferm te kopen en daarna alsnog de DAP500 kopen thanks voor jullie advies en tips had anders gewoon de ferm gekocht 

-
- forum member
- Contacteer:
Wat ik al aangaf, kijk meteen voor een starterskit, dan heb je de polijstmiddelen en pads er ook bij zitten. Neem van te voren een goede klei set en een glaze+wax of heb te voeden en af te toppen. Dan kost het je 1 keer flink wat, maar dan heb je hem helemaal als nieuw. En als jeecht een poetsfreak bent kan je ook nog naar diverse velgenreiningers en waxen en artikelen voor het interieur kijken
Als je een duurzaam product neemt kan het een hele lange tijd meegaan en hoef je het maar dun aan of op te brengen.
Veel succes met je machine, en laat ons het resultaat weten he

Veel succes met je machine, en laat ons het resultaat weten he

-
- Sponsor/aanbieder
- Contacteer:
beetje laat om mee te doen in deze discussie;)
maar met de dap500 heb je een goede keus gemaakt! Ik gebruik hem zelf al een tijd, en behaal er goede resultaten mee. plus dan heb je nog de service van CC erbij. Tim en zijn mannen verlenen gewoon echt goede service.
maar ook om even reclame te maken, wij verkopen vanaf de 2 helft van februarie een handig kleurgecodeerd machinaal polijst systeem. Voor degene die een aparaat te duur vinden, hebben we nu al een handmatig systeem.
mocht je nog vragen hebben als je aan de gang gaat met je dap kun het altijd vragen, heb er al genoeg uurtjes mee gemaakt;). (kan je trouwens het besten via pb doen, omdat ik niet heel vaak op het forum kijk:$)
maar met de dap500 heb je een goede keus gemaakt! Ik gebruik hem zelf al een tijd, en behaal er goede resultaten mee. plus dan heb je nog de service van CC erbij. Tim en zijn mannen verlenen gewoon echt goede service.
maar ook om even reclame te maken, wij verkopen vanaf de 2 helft van februarie een handig kleurgecodeerd machinaal polijst systeem. Voor degene die een aparaat te duur vinden, hebben we nu al een handmatig systeem.
mocht je nog vragen hebben als je aan de gang gaat met je dap kun het altijd vragen, heb er al genoeg uurtjes mee gemaakt;). (kan je trouwens het besten via pb doen, omdat ik niet heel vaak op het forum kijk:$)
heeft iemand ervaring met polijstmachine van einhell bt-po110 of de bt-po1100/1e kan een van deze machine's krijgen
Die 2e die je noemt is een rotary voor gevorderde polijster. Die eerste is leuk om je wax uit te poetsen, en zelf daar is het niets voor.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
Volkswagen Polo 2010
- Gijs
- Oud-beheerder
- Contacteer:
sj0ertum schreef:Ga inderdaad voor een DAP500 of DAP900, dit is een excentrische machine, waardoor je echt een malloot moet zijn om je lak ter verpesten. En als je het maar 1 keer gaat gebruiken, laat het dan doen
En daar heb je Sjoerd voor! Die weet het nog niet maar die mag binnenkort een C70 poetsen

Haha je kunt poetsbedrijven eigenlijk niet met elkaar vergelijken, wat het verschil bij mij maakt is dat ik hem als het mogelijk is de zaterdagavond al heb, en de gehele zondag. Ik neem de tijd ervoor en ga voor perfectie alsof het mijn eigen auto is.
De mindere poetsbedrijven willen zoveel mogelijk auto's op een dag doen en 'verbloemen' krasjes om de auto mooi te doen lijken, ipv ze echt te verwijderen.
De mindere poetsbedrijven willen zoveel mogelijk auto's op een dag doen en 'verbloemen' krasjes om de auto mooi te doen lijken, ipv ze echt te verwijderen.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
Volkswagen Polo 2010
Goed advies. Zelf gebruik ik deze nog steeds. De overstap naar een rotator heb ik niet gemaakt en ga ik niet maken. Deze machine doet prima haar werk! Ik ben er lyrisch over.sj0ertum schreef:Ga inderdaad voor een DAP500 of DAP900, dit is een excentrische machine, waardoor je echt een malloot moet zijn om je lak ter verpesten. En als je het maar 1 keer gaat gebruiken, laat het dan doen
Goed advies. Zelf gebruik ik deze nog steeds. De overstap naar een rotator heb ik niet gemaakt en ga ik niet maken. Deze machine doet prima haar werk! Ik ben er lyrisch over.sj0ertum schreef:Ga inderdaad voor een DAP500 of DAP900, dit is een excentrische machine, waardoor je echt een malloot moet zijn om je lak ter verpesten. En als je het maar 1 keer gaat gebruiken, laat het dan doen