storing in mijn verlichting.
storing in mijn verlichting.
Hallo iedereen,
Ik heb een clio 3 en ben hem rustig aan, mooie aan het maken. Ik heb vorige week andere achterlichten(LED) erin gezet. Dit leek echt geweldig. Maar heb nu een storing in mijn verlichting. Als ik mijn verlichting uit heb. En mijn knipperlichten gebruik. Springen mijn dimlichten aan en direct weer uit. Dit gebeurt ook als ik stadlichten voer.
Om te achterhalen wat het probleem kan zijn. Heb ik mijn orginele achterlichten er weer ingezet. En de zekering gecontroleerd. Maar hou het probleem.
Wie kan mij helpen.
Al vast bedankt Richard
Ik heb een clio 3 en ben hem rustig aan, mooie aan het maken. Ik heb vorige week andere achterlichten(LED) erin gezet. Dit leek echt geweldig. Maar heb nu een storing in mijn verlichting. Als ik mijn verlichting uit heb. En mijn knipperlichten gebruik. Springen mijn dimlichten aan en direct weer uit. Dit gebeurt ook als ik stadlichten voer.
Om te achterhalen wat het probleem kan zijn. Heb ik mijn orginele achterlichten er weer ingezet. En de zekering gecontroleerd. Maar hou het probleem.
Wie kan mij helpen.
Al vast bedankt Richard
Re: storing in mijn verlichting.
Verlichtings schakelaar wil nog wel is kapot gaan bij dit type!!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
Bedankt voor de tip. Ik zal kijken of ik er een andere voor kan krijgen zsm. Zou het ook nog iets anders kunnen zijn?
Zou gauw ik weet niet.
Hebben wel is vaker gehad dat bijv: de lichten niet meer uit wouden. Kwam allemaal door de licht schakelaar.
Hebben wel is vaker gehad dat bijv: de lichten niet meer uit wouden. Kwam allemaal door de licht schakelaar.
Bedankt Nelis
Zou het dan een combinatie geweest zijn met mijn nieuwe verlichting. Dat er kortsluiting is ontstaan. Dat daardoor de verlichtings schakelaar stuk is gegaan?
Zou het dan een combinatie geweest zijn met mijn nieuwe verlichting. Dat er kortsluiting is ontstaan. Dat daardoor de verlichtings schakelaar stuk is gegaan?
Heb jij alleen de lampjes vervangen of de gehele unit?
Voor alleen de LEDs kan ik een site aanbevelen met goede info en redelijke prijzen.
Voor verlichting algemeen en zeker voor het interieur, kan nu alles vinden in de auto en kofferruimte het 's avonds.
Kijk bij hypercolor.de
Voor alleen de LEDs kan ik een site aanbevelen met goede info en redelijke prijzen.
Voor verlichting algemeen en zeker voor het interieur, kan nu alles vinden in de auto en kofferruimte het 's avonds.
Kijk bij hypercolor.de
Je zou het zeggen van wel ja. Wat ik zeg die schakelaars staan er bekend om dat ze wel is de meest raarste kwaaltjes hebben!
Bedankt voor jullie tips.
Ik heb een nieuwe verlichtings schakelaar besteld. En dan zullen we hopelijk binnen kort van de problemen af zijn.
Groeten Richard
Ik heb een nieuwe verlichtings schakelaar besteld. En dan zullen we hopelijk binnen kort van de problemen af zijn.
Groeten Richard
Heeft jouw auto een CANBUS-systeem voor het controleren van defecte verlichting? (oftewel geeft de auto middels de boordcomputer aan dat er een lampje defect zou zijn?) Zo ja, dan heb je hiervoor speciale LED-verlichting nodig met canbuscompabiliteit!
Dat durf ik eerlijk gezegt niet te zeggen. Ik heb nog geen lamp stuk gehad. Maar voor zover ik het weet zit dat er niet op. Maar dat is het probleem nu ook niet.
Want mijn orignele lamp unit zit er weer in. En geeft nu die storing bij lampen uit of op stadslicht.
Want mijn orignele lamp unit zit er weer in. En geeft nu die storing bij lampen uit of op stadslicht.
Iedereen hartstikke bedankt,
Het was inderdaad de verlichtingschakelaar die stuk was.
Groeten Richard

Het was inderdaad de verlichtingschakelaar die stuk was.
Groeten Richard