Vervangen tweeters clio 3 2011

Van tweeter tot Woofer
Plaats reactie
infin

Vervangen tweeters clio 3 2011

Bericht door infin »

Beste cliorijders,

Ik heb even een vraagje wat betreft de tweeters in het dashbord bij de clio 3.
Ik heb het ts-q131c setje aangeschaft van pioneer, de twee in de deuren zijn al vervangen. Alleen de tweeters is even een probleem, ik krijg het kapje wat omhoog (zo'n halve cm ofzo?..) En daarna kan ik trekken wat ik wil, maar komt die niet verder omhoog. Ik had al wat gelezen over clipjes die ingedrukt moeten worden in een ander topic, alleen werken de foto's daar niet meer. Weet dus niet waar ik op moet letten.

Alvast bedankt,
:wink:
Mvg
infin

Re: Vervangen tweeters clio 3 2011

Bericht door infin »

Niemand?
In dat andere topic over speakers vervangen zijn de foto's verouderd. Het is me nog steeds niet gelukt.

Hulp graagggg :thumbsup:
Frank [Factory]
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Frank [Factory] »

PM de maker van dat topic even dan.
NLHVV

Bericht door NLHVV »

Het moet toch echt lukken zoals op de oude manier. Ik kreeg ze zo los (met een platte schroevendraaier eronder)
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Was het niet zo dat je het roostertje een kwartslag moet draaien en dat je ze er dan zo uit kan wippen...
ray--

Bericht door ray-- »

ja tis een gepriegel idd.... zit vast met klipjes die behoorlijk strak zitten, met een niet krassend voorwerp, en wat durf krijg je ze er wel uit.
de klipjes, zeg maar gerust klippen, zitten links en rechts van je dashboard, met een schrovedraaier, en een doekje eronder !! krijg je het eerste stukje omhoog, dan eronder pielen, om die klipjes in te drukken dan krijg je ze eruit, durf je het zelf niet aan, rij ff langs een renault daler en vraag aan een van de monteurs of hun het willen doen voor je, zo heb ik het ook geleerd ;)

succes !
timovd

Bericht door timovd »

Arjan schreef:Was het niet zo dat je het roostertje een kwartslag moet draaien en dat je ze er dan zo uit kan wippen...
Dit dus. Had ik dit maar eerder geweten.
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”