hoi jongens...
het volgende probleem voor mij alweer :S
als ik hem koud start reageert de motor super op gas
zodra hij ook maar iets warmer word begint hij gigantisch te smoren en wil op den duur helemaal stationair alleen nog maar 'n beetje lopen..
wat zou dit kunnen zijn ?
Clio 1.8 8v RSI smoort als hij warm word
- Entity_Razer
- forum member
- Contacteer:
Re: Clio 1.8 8v RSI smoort als hij warm word
slechte (lambda ?) sensor ?
is het enige wat ik kan bedenken, dat bij warme motor je een slechte mix lucht / fuel krijgt en dat'ie slecht begint te lopen. Of te schraal, of te rijk mengsel. (vermoedelijk te rijk aangezien je zegt dat hij zo rookt).
is het enige wat ik kan bedenken, dat bij warme motor je een slechte mix lucht / fuel krijgt en dat'ie slecht begint te lopen. Of te schraal, of te rijk mengsel. (vermoedelijk te rijk aangezien je zegt dat hij zo rookt).
Revvin' up your engine listen to her howlin' roar,
Metal under tension beggin' you to touch and go !
Metal under tension beggin' you to touch and go !
-
ClioRSI8v
hij draait zonder luchtfilter 
ik ga vanavond de lambda eraf halen... mn maat zijnes loopt ook zonder lambda, die doet het goed.
ik moet de distributie ook vervangen maar dat doe ik niet eerder dan dat ie goed loopt !
ik ga vanavond de lambda eraf halen... mn maat zijnes loopt ook zonder lambda, die doet het goed.
ik moet de distributie ook vervangen maar dat doe ik niet eerder dan dat ie goed loopt !
-
ClioRSI8v
Heb het probleem gevonden denk ik...
brandstofpomp geeft te weinig druk... zodra ie warm is.
Als ik de auto uitzet en ik doe hem een paar keer op en van het contact zodat ie een paar keer pompt.. dan loopt ie even goed en daarna word het weer minder..
brandstofpomp geeft te weinig druk... zodra ie warm is.
Als ik de auto uitzet en ik doe hem een paar keer op en van het contact zodat ie een paar keer pompt.. dan loopt ie even goed en daarna word het weer minder..
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 10588 Weergaves
-
Laatste bericht door gekkehenk
-
- 1 Reacties