BLOOS
-
egkok
BLOOS
Ik heb een clio driedeurs 1994. Nu branden niet alle koplampen. Ik zie er maar een aan de achterkant zitten waar ik makkelijk bijkan. Hoeveel lampen zitten er eigenlijk in. Grootlicht doet het stadslicht rechts niet. Hoe kan ik andere lampen vervangen als die er inzitten?? Is het 12 volt? Klinkt niet snugger maar excuus hiervoor. Heb er echt geen verstand van als meisje zijnde met haar eerste ouwe auto
De achterlichten doen het nog maar moet het glas eraf om te vervangen?? Kan iemand mij helpen?
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: BLOOS
Je hebt 1 lamp voor het dimlicht voor. Wat voor lamp er in moet weet ik zo niet.
Je moet eerst de plastic dop aan de achterkant van je koplamp loshalen. Dan zie je de lamp, die met een metalen beugeltje vast zit. Dit beugeltje klik je los en dan kun je de nieuwe lamp erin zetten. T beugeltje weer terug klikken en klaar is Kees.
Je moet eerst de plastic dop aan de achterkant van je koplamp loshalen. Dan zie je de lamp, die met een metalen beugeltje vast zit. Dit beugeltje klik je los en dan kun je de nieuwe lamp erin zetten. T beugeltje weer terug klikken en klaar is Kees.
-
egkok
Bedankt voor je reactie> Zit er maar een lamp in voor dim stads en groot licht?? Dat is dan de lamp die er makkelijk in en uit kan zoals jij beschrijft. Maar ik dacht dat er nog meer lampen in moeten zitten. In ieder geval richtingaanwijzer lampen, die doen het nog wel maar voor geval dat ?? groetjes Eline
Afbeelding die ik laat zien is H4 he
! H7 heeft 2 pootjes. En dan een aparte lamp voor grootlicht H1, maar dat zit er pas vanaf de modellen rondt 2000 +/- op.
Stadslicht: als je die grote ronde kap weghaald waar ook je dimlicht zit zal je ergens een klein stekkertje zien. Dat is je stadlicht klein stukje draaien en hij is eruit.
Knipperlicht zit als ik het goed had helemaal in de hoek in een fitting. Is ook even draaien en dan is die eruit!
Tsjha of er ergens een handleiding is goede vraag!
Stadslicht: als je die grote ronde kap weghaald waar ook je dimlicht zit zal je ergens een klein stekkertje zien. Dat is je stadlicht klein stukje draaien en hij is eruit.
Knipperlicht zit als ik het goed had helemaal in de hoek in een fitting. Is ook even draaien en dan is die eruit!
Tsjha of er ergens een handleiding is goede vraag!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©