3 jaar bescherming is iets waar ik echt niet in geloof,goos schreef:Ik heb even op de website gekeken van het bedrijf die het heeft uitgevoerd, en daar zie ik inderdaad een teflon behandeling staan:jorna1.2rn schreef:Die behandeling die je in de op bedoeld is een teflon behandeling. Voorheen vaak alleen toegepast op interieur maar steeds vaker ook op de buitenkant.
--------------
WAXOIL behandeling (teflon)
Tijdsduur: 2 dagen
Behandeld met waxoil heeft uw auto een unieke lakbescherming.
Poetsen van uw auto is niet meer nodig, de auto hoeft alleen wassen is voldoende. Uw auto behoudt de glans én bescherming keer op keer!
U krijgt 1,5 tot 3 jaar schriftelijke garantie.
---------------
Vandaar ook mijn eerste vraag of ik nog wel moest waxen, zoals je hierboven kan lezen staat er dat dat de auto de glans en bescherming houdt keer op keer. Dus als zelf waxen dan niets toevoegd doe ik het natuurlijk liever niet. En als het wel helpt, dan moet ik dat maar eens gaan doen.
Maar jij kent dus die behandeling, denk jij dat het verstandig is om nog zelf te gaan waxen of dat dat inderdaad niet nodig is?
je kunt echt niet geloven wat er allemaal op je wagen invreet (vogelstr*nt, boomsap, opspatten vocht met wat zand)
3jaar is wel lang om vol te houden,
kheb al paar wagens onder handen mogen nemen, maar ik blijf bij mijn vast punt, om de 3-4tal maand zeker waxen, en soms zelfs tussentijds met een spraywax bijwerken...
maar dat is natuurlijk iedereen zijn mening.