Radio + verlichting
Radio + verlichting
Hallo forumleden,
1. Ik heb sinds vorige week een Renault Clio uit 2007 en vroeg me af of hier ook een 'normale' radio in kan (alpine o.i.d.). Ik kon verder niet veel vinden hier op t forum aangezien ik het op mijn telefoon aant bekijken ben (dus wijs me hier gerust op. Aan het geluid van de speakers heb ik niks op te merken. Dat is prima.
2. Hoort dat zo dat de knoppen van de ventilatie en warmte e.d. geen verlichting heeft? Dit is savonds nl moeilijk te vinden nu. (je raakt er uiteraard wel aan gewend.
Hoop op goede antwoorden.
1. Ik heb sinds vorige week een Renault Clio uit 2007 en vroeg me af of hier ook een 'normale' radio in kan (alpine o.i.d.). Ik kon verder niet veel vinden hier op t forum aangezien ik het op mijn telefoon aant bekijken ben (dus wijs me hier gerust op. Aan het geluid van de speakers heb ik niks op te merken. Dat is prima.
2. Hoort dat zo dat de knoppen van de ventilatie en warmte e.d. geen verlichting heeft? Dit is savonds nl moeilijk te vinden nu. (je raakt er uiteraard wel aan gewend.
Hoop op goede antwoorden.
Re: Radio + verlichting
mooddereters dae staat verkeerd 2007 is geen clio 1 meer scheelt net een maandje:P
Ik zou je graag het antwoord willen geven van de radio maar dat weet ik niet. En volgens mij zijn die knopjes gewoon verlicht
Admin:
Dankjewel voor je opmerking, hij is nu verplaatst
Ik zou je graag het antwoord willen geven van de radio maar dat weet ik niet. En volgens mij zijn die knopjes gewoon verlicht
Admin:
Dankjewel voor je opmerking, hij is nu verplaatst

Goeie keus dat je een clio hebt gekocht

Er hoort zeker verlichting op de knoppen van de ventilatie en warmte te zitten. Als niks het meer doet zou er wel een zekering stuk zijn, zo niet dan moet je de lampjes wellicht vervangen.
En je kan er inderdaad een andere radio in zetten.

Er hoort zeker verlichting op de knoppen van de ventilatie en warmte te zitten. Als niks het meer doet zou er wel een zekering stuk zijn, zo niet dan moet je de lampjes wellicht vervangen.
En je kan er inderdaad een andere radio in zetten.
dat probleem heb ik ook gehad, zekering was goed, echter de lampjes kapot. Klusje van een half uurtje.
zie topic: http://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... =92&t=8537
zie topic: http://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... =92&t=8537
ik heb mss een domme vraag
ik rij met een clio 3 van 2006 ik onlangs mijn speakers vervangen
maar nu zou ik daar graag een subwoofer in stoppen
ik heb namelijk een zeer goed subwoofer van mijn pc zou het mogelijk zijn om dat aan te sluiten?
groetjes
ik rij met een clio 3 van 2006 ik onlangs mijn speakers vervangen
maar nu zou ik daar graag een subwoofer in stoppen
ik heb namelijk een zeer goed subwoofer van mijn pc zou het mogelijk zijn om dat aan te sluiten?
groetjes
- Triggerhappy
- forum member
- Contacteer:
Hey... alles is mogelijk.. de vraag is of je van omslachtige zaken houdt en er wellicht veel meer aan uit wil geven dan gewoon een goeie sub voor de auto te kopen.
Laatst gewijzigd door Age op 21 mar 2011 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Beetje vriendelijker begroeten graag
Reden: Beetje vriendelijker begroeten graag
Clio RS 172 (verkocht)
Megane GT tce180 (verkocht)
Megane IV GT 205
Megane RS Trophy
Megane GT tce180 (verkocht)
Megane IV GT 205
Megane RS Trophy

- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
je kan natuurlijk een transformator van 12v - 220v 350 watt(afhankelijk hoeveel watt de sub is) op de auto aan te sluiten dan gaat het wel...
MAAR, een pc sub is voor grote ruimtes, deze zal geheel niet zijn vermogen kwijt kunnen in een kleine ruimte zoals een clio(of een andere auto).
je zal beter kunnen kijken naar een auto subwoofer, nieuw of 2e hands.
MAAR, een pc sub is voor grote ruimtes, deze zal geheel niet zijn vermogen kwijt kunnen in een kleine ruimte zoals een clio(of een andere auto).
je zal beter kunnen kijken naar een auto subwoofer, nieuw of 2e hands.
Groeten, Vincent.