Welke versterker

Van tweeter tot Woofer
Plaats reactie
RaffaClioRs

Welke versterker

Bericht door RaffaClioRs »

Beste Clubbers,

Ik heb een Clio II RS uit 2000 ( weet niet wat voor phase dit is ), nou heb ik een Alpine radio erin zitten met 50 watt outputs, ik heb zelf een 1200 Watt Rockford Fosgate Punch subwoofer dus die hoor je gewoon niet/amper als je hem aansluit. Ik had een versterker ook van Rockford maar deze is zoek(ik vermoed gestolen).. Maar nu zit ik met de vraag, ik heb 2 alpine tweeters voorin en 2 alpine speaker in de deurportieren ( dit zat er allemaal al in dus weet niet alles qua wattages ervan.. ) maar ik zoek dus eigenlijk een Versterker waar ik zowel mijn woofer als die speakers en tweeters (mochten de tweeters nodig zijn of kan dit ook op mijn radio blijven?? :huh: )op aan kan sluiten, ik heb zelf wel een beetje verstand ervan maar ik snap nou niet waarnaar ik echt moet kijken? Zou iemand mij kunnen helpen :roll: :roll: :oops:

Greets,

Raffa
Didi

Re: Welke versterker

Bericht door Didi »

als er losse tweeters en mids in de deuren zitten zal er ook ergen een filter zitten van alpine.

het beste is dat je alles via een versterker aanstuurd.

van de wattage die er op de Hu staat aangegeven blijt nog niet 1/3 over.
je hele set kun je het beste aansturen met een met een versterker naar jou keuze en budget.

minimale vereiste ; 3-kanaals (b.v. Audison Srx 3) of 4-kanaals of meer.
ligt er aan wat je wilt bereiken.

kijk er wel naar dat je RMS-vermogen dat je voor de sub gaat gebruiken minimaal gelijk is tussen versterker en sub.
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”