Heey,
Ik heb nu een active subwoofer van fusion in de clio zitten en nu zit ik met de volgende, de sub staat nu met een tulpkabel doorgeschakeld naar de radio, kan ik die kabel nou ipv naar de radio naar mijn versterker doen om meer vermogen te krijgen? omdat de radio niet zo heel erg versterkt.
kan dit of zou het geen fluit uitmaken?
Active sub aansluiten op versterker?
Re: Active sub aansluiten op versterker?
Een actieve sub is een woofer met versterker, en die wil je aansluiten op een versterker?? De radio hoeft toch niet te versterken, daar is de versterker in de sub toch al voor.Neophyte schreef:Heey,
Ik heb nu een active subwoofer van fusion in de clio zitten en nu zit ik met de volgende, de sub staat nu met een tulpkabel doorgeschakeld naar de radio, kan ik die kabel nou ipv naar de radio naar mijn versterker doen om meer vermogen te krijgen? omdat de radio niet zo heel erg versterkt.
kan dit of zou het geen fluit uitmaken?
Als je al een versterker hebt, waarom heb je dan een actieve sub en geen gewone sub?
Maar waarom wil je dit? Komt er niet genoeg geluid uit? Wat zijn de specs van die active sub?
-
- forum member
- Contacteer:
dat klopt idd, ik heb die versterker voor mun hoedenplankspeakers en die active sub had ik al, ik d8 dat ik em nog iets kon versterken door de versterker van de sub op mun andere versterker aan te sluiten doormiddel van een tulpkabel, want nu zit die tulpkabel gewoon op de radio.
dit zijn de spec:
Bass Boost 0 / + 18dB
Enclosure Dimensions 540mm x 305mm x 305mm
Frequency Response 30Hz-250Hz
Fuse 15 Amp
Low Pass Filter 35Hz-250Hz
Max Power Rating (Watts) 300
Tuning Bass Reflex
Woofer size 10"
wat het probleem nu is ik vind het nog niet zwaar genoeg
ik wil dus een zwaardere en hardere bass
want je weet wat ze zeggen heh
Bass moet je nie horen die moe je voelen
dit zijn de spec:
Bass Boost 0 / + 18dB
Enclosure Dimensions 540mm x 305mm x 305mm
Frequency Response 30Hz-250Hz
Fuse 15 Amp
Low Pass Filter 35Hz-250Hz
Max Power Rating (Watts) 300
Tuning Bass Reflex
Woofer size 10"
wat het probleem nu is ik vind het nog niet zwaar genoeg

want je weet wat ze zeggen heh

- Sandy R
- forum member
- Contacteer:
Echt harde bas haal je niet uit een
active sub, dan heb je echt een losse
woofer nodig, ik heb er evt nog wel 1
staan compleet met kist
het is er 1 van jbl, pm maar bij interesse
staan compleet met kist
Daar was ik idd ook al bang voor. Een active sub koop je meestal bij gebruik aan ruimte, en niet om een harde bass te halen.Sandy R schreef:Echt harde bas haal je niet uit een
staan compleet met kist
Maar goed, heel veel ervaring heb ik ook niet met active subs en wat er gebeurd als je die aan een versterker gaat hangen. Lijkt me niet goed voor dat ding. Maar daar heb ik dus geen ervaring mee.
En zoals je zegt bass moet je voelen... Ik voel zelfs m'n haren door de bass trillen