Speaker afdekroosters clio3
Speaker afdekroosters clio3
Weet iemand of er andere speakerafdekroosters zijn voor de speakers in de voordeur van de clio3? Bij een audiozaak was een verkoper zo aardig even te luisteren in de auto. Op een gegeven moment wilde hij de afdekroosters eraf halen. Eenmaal eraf kwamen we tot de conclusie dat ze veel ste dicht zijn en dat het geluid veel beter klonk zonder de standaard roosters. Wel bizar....
Re: Speaker afdekroosters clio3
Ben hier ook wel benieuwd naar!
bovendien trillen de roosters orgineel
bovendien trillen de roosters orgineel

volgens mij zijn ze dr NIET... dat wordt zelf wat brouwen! 

Goed idee!
Zal ook 's rondzoeken!
Gr,
Bart
(zullen misschien wel universele dingen te krijgen zijn toch? Met dezelfde afmetingen??)

Zal ook 's rondzoeken!
Gr,
Bart
(zullen misschien wel universele dingen te krijgen zijn toch? Met dezelfde afmetingen??)
Tijdloos, zo'n clio.....
kan je nog proberen, dan de ring uitzagen, en daar het rooster erin lijmen..
heeft age dit ook niet??
heeft age dit ook niet??
Is er niet een soort upgrade geluids instalatie van de clio? van Bose ofzo?
Rijden zonder roosters kan ook nog....
Alleen vraag ik me af hoe groot de kans is dat je de boxen een keertje flink verkeerd raakt met een tas/ander voorwerp

Alleen vraag ik me af hoe groot de kans is dat je de boxen een keertje flink verkeerd raakt met een tas/ander voorwerp
Tijdloos, zo'n clio.....
Dit heeft Didi in haar clio gemaakt....zoiets heb ik zelf ook gedaan, maar dan anders

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Hoe is dat gemaakt? vind ik namelijk ook wel intressant!
- Contacteer:
Nope, alleen merkje erop geplakt.Thijs Bosmann schreef:kan je nog proberen, dan de ring uitzagen, en daar het rooster erin lijmen..
heeft age dit ook niet??
Vind het wel prima zo.
Groet, Age
Ik rijd op dit moment zonder roostertjes rond, maar wel de aluminium ringen erom... Het ziet er niet uit, maar 't klinkt echt vele malen beter!
De achterboxen ook al eventjes vervangen door een oud pioneer-setje, helaas is één box kapot, maar 't scheelde aanzienlijk!
Nu eens goed gaan nadenken over een oplossing. Zit erover te denken om iets met stof te doen aan de voorkant, kan het ook niet meer trillen. Vastlijmen aan de alu ringen en dan weer terug plaatsen.
Bij de achterkant gaat dat niet.. Dus daar nog even over denken.
En eens kijken of ik goedkoop 2 boxjes voor achterin kan vinden. (die pioneer zijn al 15 jaar oud, maar de goede klinkt nog perfect, dus als iemand nog iets ouders heeft liggen wat wel lekker klinkt, maar nooit meer gebruikt zal worden
)
De achterboxen ook al eventjes vervangen door een oud pioneer-setje, helaas is één box kapot, maar 't scheelde aanzienlijk!
Nu eens goed gaan nadenken over een oplossing. Zit erover te denken om iets met stof te doen aan de voorkant, kan het ook niet meer trillen. Vastlijmen aan de alu ringen en dan weer terug plaatsen.
Bij de achterkant gaat dat niet.. Dus daar nog even over denken.
En eens kijken of ik goedkoop 2 boxjes voor achterin kan vinden. (die pioneer zijn al 15 jaar oud, maar de goede klinkt nog perfect, dus als iemand nog iets ouders heeft liggen wat wel lekker klinkt, maar nooit meer gebruikt zal worden

Tijdloos, zo'n clio.....