Andere audio met orginele radio

Van tweeter tot Woofer
Plaats reactie
Rickkk

Andere audio met orginele radio

Bericht door Rickkk »

Hey,
Ik zit eraan te denken om wat nieuwe speakers in te bouwen maar ivm op vakantie gaan etc wil ik geen dikke sub in mijn achterbak of mijn reserve wiel eruit gooien ofso dus een simpel setje :wink:
Afbeelding
Zoiets, simpel instap setje met dan dus nog wel 2 extra speakers voor achterin.
Het liefst dit allemaal met de orginele radio. Nu vroeg ik me af, of dit wel genoeg verschil geeft. Of dat ik er misschien een versterkertje bij moet halen? Maar is het effect zonder sub wel de moeite waard?
Iemand misschien ervaring met het fusion setje?
thx!
brandsma

Re: Andere audio met orginele radio

Bericht door brandsma »

andere radio met fushion geeft zeker wel een heerlijk vol geluid maar fushion vind het erg lekker om wat versterkt te worden. ik geef me voorkeur aan een betere radio en met fushion speakers.
grt
michel318

Bericht door michel318 »

Je zult zeker een kwaliteitsverbetering krijgen met bovenstaand setje. Maar op een gegeven moment wil je meer. Je zou de originele radio kunnen behouden met een versterker die een high level input kan verwerken. Dat vind ik persoonlijk leuker, een soort wolf in schaapskleding. Op een gegeven moment wil je nog meer en kan je gaan denken aan een klein subwoofertje onder de voorstoel. Kijk ook even mijn laatste post in topic "aansluiten versterker clio3"
JelteRSi

Bericht door JelteRSi »

Ik zou voor een setje met ingebouwde tweeters gaan..´´composetje´´ hoef je dus niet extra gaten te boren o.i.d. voor de tweeters...
Vinnie
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Vinnie »

waarom gaatje booren?
zit standaard tweeters in de boven kap bij de 2 ph2 :thumbsup:
Groeten, Vincent.
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”