Speaker van voor naar achteren

Van tweeter tot Woofer
Plaats reactie
AppieHeijn

Speaker van voor naar achteren

Bericht door AppieHeijn »

Ik wil mss de Pioneer TS-Q131C Gescheiden 2-weg luidsprekersysteem aanschaffen voor mijn clio 2 ph1 3drs.

Is het mogelijk om de speakers die nu voorin de deur zitten te verplaatsen naar de zijkanten van de achterbank? Daar zitten nu geen speakers. Er is ook geen fade functie in het audio menu te vinden. Deze kan met een trukje toch te voorschijn worden gehaald? Iemand enig idee of het standaard al voorbereid is achterin? Of moet ik toch eerst die roosters er af slopen?
dennisje030

Re: Speaker van voor naar achteren

Bericht door dennisje030 »

achterin kan je gewoon 13cm speakers plaatsen.
je hebt alleen kans dat er geen bedrading ligt, die moet je dan zelf even trekken naar de radio

mij staat wel bij dat er een fade/balans functie zit op de huidige radio maar ik heb al een aardig tijdje een vervangende radio in mijn clio zitten dus dit durf ik niet met zekerheid te zeggen

die roosters zijn er heel makkelijk af te klikken, dat is geen probleem :thumbsup:
pas wel op dat je de klipjes niet afbreekt, dat kan nogal makkelijk gebeuren.
Thom88

Bericht door Thom88 »

k weet niet hoe hard je wilt gaan draaien maar die speakertjes die voor in de deur zitten is kwalitatief niet heel veel... maar als je gewoon alleen op de radio wilt spelen kan het geen kwaad...
achterin moeten gewoon 13cm passen... dus dat moet geen probleem zijn...
wat voor radio zit er in je auto dan...
AppieHeijn

Bericht door AppieHeijn »

Extreme volumes doen mij niet zoveel (meer). Kwalitatief moet er minstens een normaal geluid uit komen. Ik kon zo'n pioneer setje speciaal voor deze auto goedkoop krijgen. Maar aangezien er al een heel behoorlijk geluid uit komt heb ik het vermoeden dat ze al een keer vervangen zijn. Ik kan hardstyle tot ongeveer volume 21 afspelen op een standaard tunerlist radio. Bij dat volume overstemt de muziek ook de trillingen in de deur :wink:
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”