radio met 1 rca aansluiting, 2 versterkers mogelijk?

Van tweeter tot Woofer
neonic
forum member
Contacteer:

Re: radio met 1 rca aansluiting, 2 versterkers mogelijk?

Bericht door neonic »

zo ver ik nog weet ... gewoon trekken. wel beetje met beleid natuurlijk ;)
't zit met een soort van klik systeem vast. paneel bij je achterbank zit bij je raam een soort om een randje 'gevouwen' dus daar moet je een beetje kijken hoe of wat, maar dat is ook gewoon 'trekken'.
wel moet je die dingen van je gordel losschroeven van onderen, anders krijg je dat ene deel er niet af.

misschien heb je hier wat aan. hier zie je ook die 'klemmetjes' zitten waar je panneel mee vast zit.
ook zit er nog wat andere klemachtig iets aan de klemmetjes zelf waar je dan je kabel tussen kan proppen.
linkerkant
Afbeelding
Afbeelding
en rechterkant
Afbeelding
Marnix1990

Bericht door Marnix1990 »

:worship: heel erg bedankt neonic, voor de foto's :thanks:
ik ga er vanmiddag mee aan de slag. ik zal dan zelf ook n paar foto's maken. :thumbsup:
Thom88

Bericht door Thom88 »

gewoon mey gepast geweld trekken dan kan der nix kapot gaan...
Marnix1990

misschien ligt t aan mij dat ik toch te voorzichtig doe, maar ik krijg ze niet los.
welke richting moet ik ze lostrekken en waar kan ik t best beginnen?
neonic
forum member
Contacteer:

Bericht door neonic »

wat krijg je niet los dan, of ... niks nie ?

heb nog wat gevonden in m'n 'pruts-archief', misschien heb je er wat aan.

Afbeelding
Dat stuk onder je deur zit onder dat stuk langs je raam geschoven zegmaar. Als je gewoon dat stukkie aan de onderkant los ruk kan je het stuk wat er onder geschoven zit los halen.

Afbeelding
Wat dit is weet ike eigelijk ook nie. Volgens mij was dat ook iets waar het aan geklikt zit.

Afbeelding
Hier kan je zien dat het stuk onder je deur (de rechtse in dit geval) vast zit met een paar torx. Naast de dingen van je gordel moet je deze dus ook effe loshalen, of heel hard trekken ;) Alleen word het vastzetten dan weer wat lastiger. Dat stuk er naast is vrij lastig. 't Is niet zo moeilijk maar je moet alleen effe weten hoe. Aan de bovenkant zit ie 'vast' door een randje wat om de bovenkant 'gevouwen' zit. Gewoon kwestie van alles loshalen van onderen en dan paneel ietsie naar boven douwen en dan kan je 'm er zo af halen in princiepe.

Makkelijkst is het om ook gelijk de hele achterbank eruit te gooien aangezien de zitting zowiezo aardig in de weg zit.
Marnix1990

hmm dat word n aardig klusje dus, denk dat ik dat nog heel ff laat wachten met die koude dagen die we gaan krijgen, moet alles buiten doen namelijk.
en nu ik toch bezig wil met kabels aanleggen.. ik wil ook graag speakers in mijn deuren. de speakers (lanzar compo's) heb ik al en dus moeten ze worden ingebouwd. :smash:
nu lees ik dat de deurpanelen deels gelijmd zitten:huh:
zijn deze hierdoor lastig met terugzetten?
neonic
forum member
Contacteer:

Bericht door neonic »

Marnix1990 schreef:nu lees ik dat de deurpanelen deels gelijmd zitten:huh:
zijn deze hierdoor lastig met terugzetten?
Makkelijker dan ze loskrijgen ;)
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”