Hee,
Ik heb het idee dat als mijn cruise control aanstaat de Clio soms wat onrustig is.. Beetje schokkerig..
Iemand enig idee wat dat kan zijn? Of dat het normaal is? Of dat ik gewoon een beetje gek wordt?!
Cheers!
Onrustig met Cruise Control
Re: Onrustig met Cruise Control
Heb je dat altijd al gehad of is het de laatste twee dagen?
De CC is continue bezig "bij te regelen". Met de harde wind nu heeft 'ie daar extra moeite mee en kan het dus wel wat minder vloeiend gaan.
De CC is continue bezig "bij te regelen". Met de harde wind nu heeft 'ie daar extra moeite mee en kan het dus wel wat minder vloeiend gaan.
- Gijs
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Altijd al gehad.. Ook toen ik naar Italië ging en het was windstil...
Snelheidsmeter blijft gelijk maar je voelt gewoon dat tie ff stottert...
Snelheidsmeter blijft gelijk maar je voelt gewoon dat tie ff stottert...

ff denken:
Zou dus zijn op het moment dat de CC "denkt" dat je te hard gaat en gas mindert, of juist andersom, en gas bij geeft. Dit doet 'ie dan te abrubt. Dat denken gebeurt tig keer per seconde...
Als je constante snelheid rijdt zonder CC heb je er geen last van ??
Ik zal straks ook eens tussen de Servicemeldingen snuffelen. Staat me nog iets van bij dat Renault hier iets over had gemeld.
Zou dus zijn op het moment dat de CC "denkt" dat je te hard gaat en gas mindert, of juist andersom, en gas bij geeft. Dit doet 'ie dan te abrubt. Dat denken gebeurt tig keer per seconde...
Als je constante snelheid rijdt zonder CC heb je er geen last van ??
Ik zal straks ook eens tussen de Servicemeldingen snuffelen. Staat me nog iets van bij dat Renault hier iets over had gemeld.
- Gijs
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Zonder CC geen last van nee..
Thnx!
Thnx!
Is deze niet bij te stellen? heb hier een VDO erin, deze heeft dipswitches om de stappen
in te stellen van het corrigeren van de CC,
in te stellen van het corrigeren van de CC,

- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Dat had ik ook altijd een beetje met mijn Clio 2. Alsof hij een beetje tegen de volgende versnelling aan hangt. Kan t niet anders uitleggen. Maar ik had iig hetzelfde.